معاون فرهنگی وزارت علوم: دانشگاه فرهنگیان در حوزه فعالیت‌های فضای مجازی اقدامات خوبی انجام داده است

تهران (پانا) - گردهمایی یک روزه معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه یک کشور با حضوردانشگاه‌های مادر در دانشگاه تربیت مدرس  برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرهنگی وزارت علوم: دانشگاه فرهنگیان در حوزه فعالیت‌های فضای مجازی اقدامات خوبی انجام داده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در این گردهمایی که با حضور رئیس دانشگاه تربیت مدرس و غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد، محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این معاونت در فضای مجازی در چهارماه گذشته از پوشش حداکثری دانشجویان در بیش از ۵۰ عنوان فعالیت خبر داد.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان گفت: «نظام نامه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با هدف کیفیت بخشی به برنامه‌ها در حال تهیه و پس از آن تمام فعالیت‌ها در این معاونت قانونمند و با اهداف مشخص در فضای مجازی ادامه خواهد یافت.»

در این جلسه غفاری با اشاره به اقدامات خوب دانشگاه فرهنگیان در حوزه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها خواست برنامه‌های خود را با توجه به شرایط موجود و با رویکرد فضای مجازی با جدیت دنبال و خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده کنند.

در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه تربیت مدرس و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های تهران، علامه، علم و صنعت به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار