مسئول انجمن اسلامی آموزش و پرورش منطقه شبانکاره منصوب شد

شبانکاره(پانا)_ با حضور مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان بوشهر، رئیس و معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه شبانکاره ، مسئول انجمن اسلامی شبانکاره معارفه شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مسئول انجمن اسلامی آموزش و پرورش  منطقه  شبانکاره  منصوب شد

به گزارش پانا ، با حضور افروغ مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان بوشهر ، میلاد حبیبی نیا به عنوان مسئول انجمن اسلامی منطقه شبانکاره معارفه شد.

در این مراسم افروغ ضمن یادآوری ظرفیت ها و استعداد های شبانکاره اظهار کرد : وجود انجمن اسلامی برای قشر نوجوان و جوان دانش آموز می تواند به ارتقای مباحث تربیتی و ایجاد ارتباطات موثر مابین دانش آموزان کمک بسزایی باشد.

افروغ افزود : انجمن اسلامی برنامه هایی در حوزه ها و رشته های گروهی تربیت بدنی، کتاب خوانی، فنی برای دانش آموزان پیش بینی کرده که با اجرای آن در سطح مناطق، استان و کشور اجرا خواهد شد.

افروغ گفت : تنوع برنامه های پیش بینی شده می تواند دانش آموزان را بیش ازپیش به سوی خودباوری و مسئولیت پذیری سوق دهد و هم سو بودن با جامعه را بیشتر و بهتر بیاموزند.

در ادامه رئیس آموزش وپرورش منطقه ضمن قدردانی از حضور مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی در منطقه گفت: فعالیت سازمان ها، تشکل ها و انجمن های دانش آموزی می تواند بازوی تربیتی آموزش و پرورش برای پیشبرد این رسالت مهم باشد.

هوشنگ عباسی همچنین اشاره نمود: وجود آسیب های اجتماعی در جامعه خصوصا تاثیر آن بر دانش آموزان می تواند دلیلی برای توجه ویژه به مباحث فکری و تربیتی دانست.

عباسی تاکید کرد: اساس تمام کارها فرهنگ است و حتی علم و دانش ، اقتصاد، سیاست و هر کار دیگری باید فرهنگش ساخته شود تا پیشرفتی در این حوزه ها حاصل شود، زیر بنای فرهنگ همین کارهای تربیتی است که در مدارس صورت می گیرد.

او ادامه داد: یکی از اهداف این انجمن ها می تواند رشد تفکر انتقادی در دانش آموزان باشد تا بتوانند در جامعه خواسته ها و دغدغه های خود را بیان کنند و همچنین در برابر رفتارها و عملکردهای خود پاسخگو باشند و این چنین تفکراتی می تواند به رشد یک جامعه بسیار کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار