رئیس شورای اسلامی شهرقدس: روز قدس در فکر و اندیشه مردم نهادینه شده است

شهرقدس (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهرقدس، در سخنانی روز قدس و سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۰۷۵۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای اسلامی شهرقدس: روز قدس در فکر و اندیشه مردم نهادینه شده است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرقدس در نطق پیش از دستور جلسه رسمی شورای شهر قدس ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس و تبریک سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یکی از یادگارهای ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر انقلاب است.

او ادامه داد: روز قدس، روز همبستگی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است ولی امسال با شرایط پیش آمده نمی توان به صورت راهیپمایی این روز را گرامی داشت.

چناقچی بیان کرد: روز قدس در فکر و اندیشه ماست و مردم انقلابی و شهیدپرور شهر قدس نیز مانند دیگر مردم کشور بر اساس تصمیماتی که مسئولان بالادستی کشور می گیرند در گرامی داشت روز قدس حضور می یابند.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با آزاد سازی خرمشهر افزود: در نخستین سالهای پیروزی انقلاب اسلامی صدام ملعون با همراهی بسیاری از ابرقدرتهای دنیا به طمع غصب ایران به کشور اسلامی ما حمله کردند که رشادت و دلاوری فرزندان ایران مانع از هدف شوم آنها شد.

او در ادامه افزود: آزادسازی خرمشهر همانگونه که رهبر کبیر انقلاب فرمودند توسط اراده و خواست خداوند و به دست رزمندگان مومن ایرانی بدست آمد.

چناقچی بیان کرد: سوم خرداد بعنوان یک جشن ملی ماندگار و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و یاد و خاطره تمام شهدای خرمشهر زنده و جاوید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار