معاون پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده ها در فضای مجازی برگزار می شود

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده ها در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده ها در فضای مجازی برگزار می شود

طاهر علمی در گفت و گو با پانا بیان کرد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و خانواده ها، و با هدف ایجاد شـور و نشـاط معنوی در خانواده ها و با امید شکست کرونا به برگزاری مسابقه بزرگ نصر هم زمان با سراسر کشور اقدام کرده است.

او ادامه داد: این مسابقه در 10 رشته برگزار می شود که رشته های تـــــلاوت تقلیدی، اذان و مکبری، ویژه دانــــــــش آمـــــوزان پســـر دوره ابتدایی، رشته های حفظ جزء 30 قــرآن کریم، مجری گری محافل قرآنی و خــطــبــه خوانی ویژه تمامی دانــــــــش آموزان و رشته های بازی های قرآنی، خوانش و نــمــایــش قصـه های معصومین (ع) و دعـــــــــا خوانی و صـــحـیح خـــوانـــی نماز ویژه دانــــــــش آمــوزان و اولـــیـــا است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: دانش آموزان و خانواده ها می توانند جهت دانلود محتوای مورد نیاز شامل فرم ها، کتاب ها و فایل های صوتی به کانال مسابقه در فضای مجازی به آدرس nasre1399 @مراجعه کنند.

علمی افزود: مهلت شرکت در مسابقه از 20 اسفند ماه 98 تا 15 فرودین ماه 99 میباشد و شرکت کنندگان می توانند آثار و فایل های ضبط شده خود را از طریق پیام رسان ها به شماره تلفن 09029187145 ارسال کنند.

او با بیان این که ارزیابی مسـابقه بصورت خانوادگی انجام خواهد شد و در صورت شرکت تمام اعضای خانواده در مسابقه، آن گروه امتیاز بیشتری را کسب خواهند کرد که با خانواده باشند و گفت: هر یک از اعضای خانواده حق شرکت در یکی از رشته های قید شده را دارند و برای شرکت در هیچ کدام از رشته ها، نیاز به ثبت نام اولیه نمی باشد، علاقه مندان می بایست پس از آماده شدن اثر یا فایل های ضبط شده اعضای خانواده، به انضمام فرم مشخصات اعضای خانواده را در قالب یک فایل فشرده (rar )تنظیم و به شماره 09029187145 ارسال کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: علاقمندان می توانند جهت دانلود اطلاعیه مسابقه و کسب اطلاعات راجع به نحوه شرکت در مسابقه به آدرس https://plink.ir/9pY68 مراجعه کنند.

علمی گفت: جلسات معاونین پرورشی مناطق و نواحی، کارشناسان قرآن عترت و نماز، مدیران دارالقرآن ها در پیام رسان سروش با موضوع نحوه استمرار فعالیت های قرآنی در بستر فضای مجازی برگزار می شود و نیز کمپین "در خانه می مانیم "در بین دانش آموزان و فرهنگیان استان و کمپین های مختلف همچون محافل انس با قرآن خانگی، جشن های مذهبی خانگی، نمازهای جماعت خانگی، بهترین موذن و تلاوت ترتیل تقلیدی در بستر فضای مجازی فعالیت دارند.

او افزود: همچنین ضبط فیلم های آموزشی توسط مربیان کانون های تربیتی و ارائه به دانش آموزان کانون ها در فضای مجازی انجام خواهد گرفت، کلاس های دارالقرآن استان بصورت کلاس های مجازی، آنلاین و مشاوره های تلفنی خواهند بود و استمرار اجرای حفظ جز سی ام بصورت غیر حضوری برخی از مهم ترین اقدامات معاونت پرورشی و فرهنگی استان در راستای پیگیری فعالیت های تربیتی در فضای مجازی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار