معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان:

آزمون مجازی"پیشگیری از شیوع ویروس کرونا" 20 اسفند 98 برگزار می شود

کرمان(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: آزمون مجازی "پیشگیری از شیوع ویروس کرونا" 20 اسفند 98 برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آزمون مجازی"پیشگیری از شیوع ویروس کرونا" 20 اسفند 98 برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، ماشاالله میرزا حسینی گفت: آزمون این دوره ضمن خدمت مجازی به منظور ارتقای آگاهی همکاران در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا از طریق IP آزاد و از ساعت 16 تا 17 سه شنبه 20 اسفند 98 برگزار می شود و تا 19 اسفند 98 مهلت ثبت نام در آزمون است.

او خاطرنشان کرد: همه مدارس استان ضد عفونی شده اند و قبل از بازگشایی مجدد نیز ضدعفونی کامل صورت می گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از ضدعفونی ادارات آموزش و پرورش استان هم خبر داد و گفت: این مهم هر روز انجام می شود، اما چنانچه مقدور باشد خواسته شده هر دو ساعت یک بار ضدعفونی صورت گیرد به ویژه برای واحدهایی که ارباب رجوع بیشتری دارند.

میرزا حسینی از مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خواست از مدیران مدارس بخواهند فرم‌های موجود در سامانه نظارت را تکمیل کنند و همه کارشناسان پیگیری کنند تا در ادارات فاصله یک و نیم متری بین کارکنان رعایت شود، در صورت امکان، روزانه دستکش یک بار مصرف و آب آشامیدنی سالم توزیع شود.

او همچنین به مجوز دورکاری 30 درصد از کارکنان ادارات اشاره کرد و گفت: کارکنانی که شرایط خاص دارند می توانند از امکان دورکاری استفاده کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در آموزش مجازی دانش آموزان، پرورش و نکات تربیتی و بهداشتی نباید فراموش شود و از معلمان تربیت بدنی خواست از ظرفیت فضای مجازی برای شادابی و ارتقای روحیه دانش آموزان استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار