مدیر سازمان دانش آموزی استان خبر داد:

6 اسفندماه دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات مجلس دانش آموزی از برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی در 6 اسفندماه سال جاری با حضور ناظر کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
6 اسفندماه دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

جلسه هماهنگی ستاد انتخابات مجلس دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون پشتیبانی، معاون پرورشی، معاون آموزش متوسطه، مدیر سازمان دانش آموزی و سایر اعضای ستاد انتخابات در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان در این ابتدای نشست با تقدیر و تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش، معاونین و همکاران سازمان دانش آموزی که در اجرای موفق مانور یاوران انقلاب با عنوان سپاس سردار همکاری لازم را داشتند، اظهار کرد: قائم مقام سازمان دانش آموزی و مهمانان کشوری که در این برنامه حضور داشتند از همکاری، همدلی و هم فکری که در بین مجموعه آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی جهت اجرای مناسب این مانور وجود داشت بسیار راضی بودند، انشالله این همکاری و همیاری در همه برنامه ها به همین شکل باشد تا بتوانیم کارها را به نحو احسن پیش ببریم.

سید نظام مرادی در رابطه با جلسه هماهنگی مجلس دانش آموزی، گفت: شوراهای دانش آموزی در آبان ماه در مدارس شکل می گیرد و ما هر دوسال یکبار موظف ایم که انتخابات مجلس دانش آموزی را که منتخب شوراهای مدارس است را درسطح شهرستانها و مناطق و استان برگزار کنیم.

مرادی با توجه به اینکه دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی باید تا پایان اسفندماه برگزار شود.اظهار کرد: امسال بنا است در همه استانهای کشور یک پارلمان مشورتی تحت عنوان پارلمان دانش آموزی استان شکل بگیرید.

او در این رابطه افزود: باید برای همه دانش آموزانی که منتخبین شهرستانها و مناطق هستند فضای فراهم شود که هر 6 ماه یکبار این پارلمان را با حضور مقامات استانی برگزار کنند و بتوانند نقطه نظرات مسائل و مشکلات مدارس خود را ارائه دهند تا مسؤلین نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان 6 اسفند ماه سال جاری با حضور 88 نفر دانش آموز، تعداد 44 نفر دانش آموز (پسر) و 44نفردانش آموز( دختر) در سالن شهید مطهری آموزش و پرورش با حضور ناظر کشوری برگزار خواهد شد.

مرادی عنوان کرد: یک پسر و یک دختر از این تعداد پس از برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نمایندگان استان به مدت دو سال عضو مجلس دانش آموزی کشور می شوند.

مجلس دانش آموزی یک تشکل و نهاد صنفی مشورتی است که اعضای آن در زمینه انواع مسائل، مشکلات و مباحث دانش آموزی بحث و تبادل نظر کرده و نظرهای خود را در قالب سند تدوین و به مراجع تصمیم گیری ارائه می دهند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مشغول به تحصیل در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار