جشن گلباران نرگس در مجتمع فرهنگی ،مذهبی و خیریه ابن حسام

بیرجند (پانا) - جشن گلباران نرگس در مجتمع فرهنگی و مذهبی و خیریه ابن حسام با حضور حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی امام جمعه شهرستان خوسف و حجت‌الاسلام والمسلمین فلسفی امام جمعه شهر مود و محمد شفیعی فرماندار شهرستان خوسف و با مشارکت کمیته امام خمینی شهرستان خوسف برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن گلباران نرگس در مجتمع فرهنگی ،مذهبی و خیریه ابن حسام

جشن گلباران نرگس در مجتمع فرهنگی و مذهبی و خیریه ابن حسام با حضور حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی امام جمعه شهرستان خوسف و حجت‌الاسلام والمسلمین فلسفی امام جمعه شهر مود و محمد شفیعی فرماندار شهرستان خوسف و با مشارکت کمیته امام خمینی شهرستان خوسف برگزار شد.

محمد مهران پور مسئول کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوسف گفت:عملکرد مجتمع فرهنگی مذهبی و خیریه ابن حسام در مراسم جشن گلباران سالهای گذشته بسیار چشمگیر بوده است که در سال ۱۳۹۳ با تعداد توزیع ۱۲۰ بسته غذایی و با ۱۰۰ میلیون ریال درآمد جذب شده و در سال ۱۳۹۴ تعداد توزیع ۱۵۰ بسته غذایی و با ۱۵۰ میلیون ریال درآمد جذب شده و در سال ۱۳۹۵ با توزیع ۲۰۰ بسته غذایی و ۲۰۰ میلیون درآمد جذب شده و در سال ۱۳۹۶ با توزیع ۲۵۰ بسته غذایی و ۲۵۰ میلیون ریال درآمد جذب شده و در سال ۱۳۹۷ توضیح ۲۸۰ بسته غذایی و ۴۰۰ میلیون درآمد جذب شده توسط خیرین شهرستان خوسف و بیرجند جمع آوری شده است.

محمد حسین یوسفی رئیس هیئت مدیره مجتمع فرهنگی مذهبی و خیریه ابن حسام گفت : مجتمع فرهنگی مذهبی و خیریه ابن حسام با کمک خیرین توانسته است این مکان را از صفر تا صد کنترل کند و جزء یکی از بهترین کانون های منطقه باشد .

او از کمیته امام خمینی شهرستان خوسف تشکرکردکه توانسته اند عملکرد خوبی را از خودشان نشان دهند و این مکان با کمک شبانه روز ی آنهادر حال فعالیت است این مجتمع زیر نظر مجتمع فرهنگی مذهبی و خیریه ابن حسام می باشد اهداف این مجتمع عبارت اند از : کمک به ایتام، ارتقای کیفیت و کمیت مجتمع فرهنگی مذهبی و خیریه ابن حسام، ایجاد کمیته سلامت ،یکی دیگر از اهداف این مجتمع حمایت از افراد ناتوان و معلول های جسمی است.

عملکرد کمیته امام خمینی شهرستان خوسف : ایجاد 100 خانه مسکونی در سطح شهر و حومه ، از بین رفتن سوء تغذیه میان مردم شهرستان خوسف، کمک به ایتام و افراد نیازمند، ایجاد شغل برای مردم شهرستان خوسف ، اردوهای زیارتی و تفریحی مردم شهرستان خوسف، توزیع بسته بندی ۸۰۷۴ بسته مواد غذایی و توزیع میان مردم شهرستان خوسف .

یوسفی افزود:کمیته امام خمینی شهرستان خوسف تعداد ۴۴۷ دانش آموزتحت پوشش و197 دانش آموز یتیم دارد که باید از لحاظ پوشاک و مسکن تامین باشند که از خیرین محترم تقاضا داریم در این زمینه ها به ما یاری برسانند.

محمد مهران پور مسئول کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوسف از حجت الاسلام و المسلمین شاهبیکی امام جمعه شهرستان خوسف و محمد شفیعی فرماندار شهرستان خوسف تشکر کرد که در تمامی زمینه ها با کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوسف همکاری داشته ‏اند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهبیکی امام جمعه شهرستان خوسف گفت: اگر خواستیم مکانی راوقف کنیم یا به ایتام و نیازمندان کمک برسانیم باید کار را از ته قلب و با رضایت تمام انجام دهیم که این کار باعث می شود در گام های بعدی برای کمک به ایتام و افراد نیازمند پیشتاز میدان باشیم.

محمد شفیعی فرماندار محترم شهرستان خوسف گفت: یکی از وسیع ترین شهرستان هادر استان خراسان جنوبی خوسف هست که آن طور که باید وشایددر استان خراسان جنوبی معرفی نشده است .درپایان جلسه حاضرین کمک های نقدی وغیر نقدی خودرابرای کمک به مستمندان ونیازمندان اهدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار