رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

دانش آموزان راهی دیار نور شدند

بردخون،بوشهر(پانا)-دانش آموزان بردخونی راهی دیار نور شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان راهی دیار نور شدند

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در آیین اعزام دانش آموزان در جوار بوستان شهدای گمنام اظهار داشت: امنیت مهم ترین موضوع در پیشرفت کشور و حرکت به سمت توسعه همه جانبه است.

ظهیر محمودی افزود: دشمن دوست دارد مرزهای کشور ما را به ناامنی بکشاند و تشکیل گروه های طالبان و داعش و حمایت از ضدانقلاب برای ناامن کردن کشور است و آمریکا تلاش می کند امنیت ما را به خطر بیندازد زیرا آنان از امنیت ما هراس دارند.

وی اضافه کرد: با وجود افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی دشمنان نمی توانستند به اهداف شوم خود برسند و برای همین این سردار شجاع اسلام را شهید کردند اما آنان از نیروی سپاه اسلام غافلند که همه مردم ایران یک حاج قاسم سلیمانی هستند.

محمودی ادامه داد: شهیدان زیادی برای امنیت کشور دادیم و امنیت امروز ما مدیون خون شهیدانی است که ایثارگرانه پا در مسیر دفاع از کشور نهادند و جان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی فدا کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با تأکید بر توجه به فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اردوی راهیان نور برای تکریم یاد و نام شهدا است و به جایی سفر می کنیم که شهدا خون دادند و از ارزش های اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: خاطرات دفاع مقدس در صحنه های جنگ مانده و دانش آموزان با حضور در این میادین یاد شهیدان و ایثارگران را گرامی می دارند و برای حفظ دستاوردهای اسلام و انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با گرامیداشت خاطره رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس ابراز داشت: اقتدار و عظمت امروز ما مدیون آنانی است که همه آرزوها و خواسته های خود را نهادند و برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی آسمانی شدند.

یکی از روحانیون محلی نیز گفت: دانش آموزان پا در میدانی می گذارند که برای همه مقدس است و باید این خاک و سرزمین را تکریم کنند و همواره به یاد شهیدان و ایثارگران باشند.

حجت الاسلام مختار اسماعیلی افزود: نباید به خاک جبهه ها مانند زمین معمولی نگاه کرد زیرا این خاک ها با خون رزمندگانی رنگین شده که هدفشان بقای اسلام بوده و برای حفظ آن از جان گذشتند.

در ادامه دانش آموزان پسر از مدارس شهید بردستانی و حضرت رسول(ص) با بدرقه مسؤولان، فرهنگیان و اولیا عازم صحنه های دوران دفاع مققدس شدند.

یادآور می شود 71 نفر از دانش آموزان مدارس بردخون به همراه راوی، روحانی و سرپرست به مدت 3 روز از صحنه های دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار