مصرف گاز در کشور رکورد زد

تهران (پانا) - سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از رکوردزنی مصرف گاز خانگی در کشور خبر می‌دهد و می‌گوید سال گذشته در همین زمان میزان مصرف گاز ۵۲۰ میلیون مترمکعب در روز بود که اکنون این عدد به حدود ۶۰۰ میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۰۰۶۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مصرف گاز در کشور رکورد زد

به گزارش ایسنا، محمد عسگری با بیان این‌که میزان مصرف گاز در کشور حدود ۷۲ میلیون متر مکعب در روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است اظهار کرد:‌ در حال حاضر ۵۹۲ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی مصرف می‌شود که لازم است مشترکان نسبت به نحوه مصرف خود توجه داشته باشند چرا که در غیر این صورت برای تامین گاز صنایع و نیروگاه‌ها با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ضمن زیاد خواندن میزان مصرف گاز در کشور گفت‌: خواهش ما از مردم این است که نسبت به صرف بهینه در بخش گاز توجه داشته باشند.

او درباره وضعیت تامین گاز نیروگاه‌ها گفت: وزارت نفت وظیفه تامین سوخت نیروگاه‌ها را دارد و اکنون نیز بر اساس قراردادهای موجود سوخت نیروگاه‌ها را تامین می‌کند.

به گفته‌ی وی، اولویت شرکت ملی گاز تامین گاز خانگی است و برای این مساله نیز اقدامات لازم را انجام داده و تاکنون هیچ گونه کاهش فشاری در گاز خانگی و تجاری نداشته‌ایم و روند گاز رسانی کاملا نرمال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار