دهه فجر کاشمر امسال رنگ و بوی سردار شهید قاسم سلیمانی را دارد

کاشمر(پانا)- جلسه ستاد دهه فجرآموزش و پرورش کاشمر تشکیل و اعضا برزنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مراسم امسال تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر کاشمر امسال رنگ و بوی سردار شهید قاسم سلیمانی را دارد

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: دو مطلب دهه فجر امسال را تحت تاثیر قرار می دهد اولی شهادت سردارسپهبد قاسم سلیمانی که چهلم این عزیز با 22بهمن مصادف شده است و دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند برگزار می شود .

طاهریان بابیان انگیزه های اجرای برنامه های مناسب در دهه فجر گفت: شاید به خاطر گذشت زمان نسل انقلاب این ایام برایشان تکراری شده و حساسیت کمتری داشته باشند ولی برای دانش آموزان این روزها بسیار مهم بوده و باید ضمن پاسخ به سوالات آنها محافل و مراسمی در شان ایام برگزار ودانش آموزان را ترغیب به مطالعه و و تحقیق نمود.

وی برگزاری جلسات متعدد؛ تقسیم مسئولیت و تشکیل کارگروه ها برای انجام فعالیت ها را ضروری دانسته بر بکار گیری و استفاده از همکاران هنرمند و مبتکر و همچنین دانش آموزان علاقمند تاکید کرد.

در ادامه جلسه اعضا به بیان برنامه های اجرایی حوزه خود و پرداخته و پیشنهادات خود را برای با شکوه برگزار نمودن مراسم و همچنین یاد و نام شهید قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار