عزاداری هیات‌های مذهبی مهریز به یاد شهید سلیمانی

یزد(پانا)- تعدادی از اعضای هیات‌های مذهبی مهریز به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش عصر جمعه با حضور در مسجدجامع ولیعصر (عج) این شهر عزاداری کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
عزاداری هیات‌های مذهبی مهریز به یاد شهید سلیمانی

به گزارش ایرنا در مراسم سوگواری این هیات ها امام جمعه ، فرماندار ، تعدادی از خانواده‌های معظم شهیدان ، ایثارگران ، جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم ولایی منطقه حضور داشتند.

ابتدا هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی به یاد امام حسین (ع) و شهید جبهه مقاومت سلیمانی به نوحه‌خوانی و عزاداری پرداختند.

همچنین مسوول بسیج طلاب و روحانیان سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید سلیمانی با پیروی از شهیدان کربلا به خصوص حضرت سیدالشهدا (ع) تا پای جان از دین دفاع کرد.

حجت‌الاسلام مهدی قره چاهی افزود: شهید سلیمانی تمام عمر خود را در دفاع از وطن و حریم ولایت سپری کرد و عاقبت به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود نائل آمد.

وی اظهار داشت: راه قهرمانان جبهه مقاومت تنها در گرو ایستادگی ، فرهنگ شهادت و توجه به منویات مقام معظم رهبری است و تا زمانی که ملت ما بصیرت دارد دشمنان شکست خواهند خورد .

مسوول بسیج طلاب و روحانیان سپاه الغدیر یزد در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه امسال برگزار می شود اشاره کرد و از مردم خواست به کوری چشم دشمنان، در این میدان سیاسی و اجتماعی مشارکت حداکثری داشته باشند.

قره چاهی به افتخارآفرینی نیروهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاپ موشک به مقر نیروهای آمریکایی اشاره کرد و این موفقیت را برای مردم و کشور یک توفیق بزرگ ذکر کرد.

همچنین فرماندار مهریز گفت: مردم ایران در آیین تجلیل از سردار شهید سلیمانی سنگ تمام گذاشتند و این به خاطر اخلاص و ایمان ایشان بود و راه عزت در گرو ترویج فرهنگ شهادت است .

رضا زارع زاده مهریزی افزود: تواضع ، گمنامی ، مردمداری ، ایثار ، مبارزه ، ایستادگی بر اصول و ارزش‌ها و دفاع از مسلمانان در مقابل تکفیری‌ها و داعش جزو ویژگی‌های برجسته این شهید بزرگوار است .

وی بیان داشت: امروز کشور ما به افراد مخلص و با ایمان در عمل همانند سلیمانی‌ها نیاز دارند تا از مرزهای عقیده و جهاد و شهادت دفاع کنند و برای تعالی نظام تا پای جان در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار