مدیر کل دفتر موسیقی به بازدید تمرین ارکستر ملی رفت

تهران (پانا) - مدیر کل دفتر موسیقی از تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی حسام الدین سراج دیدن کرد.

کد مطلب: ۹۲۲۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل دفتر موسیقی به بازدید تمرین ارکستر ملی رفت

به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله یاری؛ مدیر کل دفتر موسیقی و علی ثابت نیا؛ مدیر عامل انجمن موسیقی ایران از تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری میهمان سهراب کاشف و خوانندگی حسام الدین سراج در تالار وحدت دیدن کردند.

کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی حسام الدین سراج 31 خردادماه در تالار وحدت برگزار می شود.

محمد اله یاری در ادامه دیدار با هنرمندان و فعالان موسیقی، به همراه مدیر عامل انجمن موسیقی ایران با علی اکبر مرادی؛ هنرمند موسیقی و نوازنده تنبور دیدار و گفت و گو کرد.

مدیر کل دفتر موسیقی در این دیدار، بر ضرورت توجه به موسقی نواحی و استادان موسیقی و اهمیت جشنواره تنبورنوازی کهن آواهای تنبور تأکید کرد.

همچنین در این جلسه، منتخبی از مدیران آموزشگاههای آزاد هنری با مدیرکل دفتر موسیقی که با حضور سرپرست دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری و مدیران 9 آموزسگاه موسیقی برگزار شد؛ درباره توسعه همکاری و بررسی موضوع تشکیل انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد هنری، مسایل مالیاتی و حوزه شهرداری آموزشگاه های آزاد هنری و برگزاری نشست مدیران آموزشگاه های آزاد هنری با مسوولان وزارت اقتصاد و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران در آینده گفت و گو شد.

محمد اله یاری همچنین با امیر تقی خانی، معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. مدیر کل دفتر موسیقی در این دیدار، از اهتمام ارتش برای برگزاری دوره اخیر جشنواره موسیقی ارتش قدردانی کرد مدیرکل دفتر موسیقی و معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی درباره راهکارهای ممکن برای معرفی و پرورش استعدادهای موسیقایی در خانواده نیروهای مسلح و نیز نیروهای وظیفه و کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران و بهره مندی ارتش از نظر استادان موسیقی در زمینه موزیک نظامی و تولید آثار حماسی ماندگار و انقلابی گفت و گو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار