رابرت دنیرو بعد از ماجرای بسته انفجاری: قدرت «رأی» بیشتر از «بمب» است

تهران (پانا) – رابرت دنیرو، بازیگر برجسته آمریکایی، یک روز پس از خنثی‌شدن دستگاه انفجاری در رستوران او در نیویورک از مردم خواست در انتخابات میان‌دوره‌ای شرکت کنندو قدرت رای خود را نشان دهند.

کد مطلب: ۸۶۵۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رابرت دنیرو بعد از ماجرای بسته انفجاری: قدرت «رأی» بیشتر از «بمب» است

به گزارش گاردین، رابرت دنیرو منتقد سرسخت سیاست‌های ترامپ برای نخستین‌بار بعد از ماجرای ارسال یک دستگاه انفجاری به محل دفتر او در نیویورک به اظهارنظر عمومی پرداخته است.

روز جمعه (26 اکتبر 2018) یک روز بعد از اینکه یک دستگاه انفجاری در اتاق مراسلات یکی از شعبه‌های رستوران‌های زنجیره‌ای دنیرو در تریبکا واقع در جنوب منهتن خنثی‌سازی شد، او از نیروی پلیس برای همکاری در این حادثه تشکر کرد.

دنیرو افزود: خدا راشکر که کسی در این ماجرا آسیب ندید و من از نیروهای شجاع و مجهز انتظامی و امنیتی به خاطر حفاظت از ما در این حادثه تشکر می‌کنم. اینجا نیرویی بزرگ‌تر از بمب در میان است و آن نیروی «رأی» است. مردم باید رأی دهند.

این بازیگر بر این باور است که به علت اظهارنظرهای تند انتقادی علیه دونالد ترامپ و دولت او هدف این سوء‌قصد تروریستی قرار گرفته است. در ماه ژوئن گذشته دنیرو در یک برنامه تلویزیونی در حاشیه اهدای جوایز «تونی» از کلمات رکیکی علیه ترامپ استفاده کرد.

در پی این سخنان دنیرو در اظهارنظری دیگر بیان کرد که خیلی مایل است مشتی به صورت ترامپ بکوبد و بگوید این ابله یک «احمق»، «فاجعه ملی» و «مایه شرمساری کشور» است.

روز جمعه نیروهای فدرال در یک مرکز پستی نزدیک میامی فلوریدا حدود 10 بمب لوله‌ای کشف کردند که به آدرس برخی سران دموکرات و منتقدان ترامپ از جمله «جو بایدن» و «باراک اوباما» بارنامه شده بود.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار