افتتاح ٣٨ پد بالگرد ویژه اورژانس هوایی در تهران

تهران (پانا) - شهردار تهران از افتتاح 38 پد بالگرد ویژه اورژانس هوایی در پایتخت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ٣٨ پد بالگرد ویژه اورژانس هوایی در تهران

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از طرح مشارکت شهرداری تهران و سازمان اورژانس کل کشور در ساماندهی خدمات فوریت‌های پزشکی در شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز در قالب توافقی که با سازمان اورژانس انجام شده بود، ٣٨ پد بالگرد را در سطح شهر افتتاح می‌کنیم تا در شرایط بحرانی به شهروندان خدمات دهند؛ معمولا برای بیماران قلبی یا به منظور جابه‌جایی اعضای پیوندی، این وسیله بهترین گزینه حمل‌ و نقل ممکن است.

وی افزود: هلیکوپترهای اورژانس تا پیش از این هم در حومه شهر حضور داشتند، اما در سطح شهر کمتر بودند. براین اساس با این همکاری امکان حضور بیشتر آن‌ها در شهر فراهم شد. همچنین، امکان استقرار آمبولانس‌های اورژانس در کنار ایستگاه‌های آتش نشانی نیز فراهم شد و تعداد زیادی از سوله‌هایی بحران هم برای این شرایط بحرانی آمادگی پیدا کرده‌اند.

شهردار تهران با بیان اینکه اقدام اخیر کار بزرگی بود که بدون همکاری دو دستگاه میسر نمی‌شد، تصریح کرد: خوشبختانه ریاست محترم سازمان اورژانس هم همکاری لازم را در این زمینه داشتند تا بتوانیم آن را به انجام برسانیم. تاکنون پراکنش پدها در سطح شهر تهران قابل قبول است، اما امکان افزایش آن‌ها نیز وجود دارد؛ تمام تلاش ما نیز بر این است که این پراکنش در بخش های مختلف شهر ایجاد شود.

حناچی خاطرنشان کرد: اورژانس کار خود را انجام می‌دهد، اما وقتی همکاران ما از ایستگاه‌های آتش‌نشانی اعزام می‌شوند، می‌توانند با اورژانس همکاری کنند. این قرار گرفتن دو دستگاه در کنار یکدیگر منشأ خدمات و خیرات بسیاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار