مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

برگزاری ۱۹۰ برنامه ویژه هفته معلم در استان گلستان

گلستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت ۱۹۰ برنامه شاخص، طی هفته گرامیداشت مقام معلم در گلستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۱۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ۱۹۰ برنامه ویژه هفته معلم در استان گلستان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان؛ اولین نشست خبری مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان در سال ۱۴۰۳ در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم در سالن فرهنگ این اداره کل برگزار شد.

سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان گلستان در این نشست با تاکید بر لزوم کیفی‌سازی برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم با اشاره به برخی از این برنامه‌ها افزود: به صدا درآمدن زنگ سپاس معلم، حضور ۵۰ همکار فرهنگی در دیدار با رهبر معظم انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از مولفان فرهنگی، تکریم از بازنشستگان و جشن ازدواج زوج‌های فرهنگی، بخشی از این برنامه‌ها است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش با اعلام خبر خوب انتخاب 2 معلم گلستانی به عنوان معلم نمونه کشوری گفت: ۶۳۶ معلم از مناطق چهارده‌گانه استان در مرحله شهرستانی، برنامه شناسایی معلمان نمونه شرکت کردند که از این میان ۵ نفر به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله کشوری نیز پس از انجام فرآیندهای ارزیابی، ۲ معلم گلستانی به نام‌های «نرگس‌سادات سجادی» آموزگار استثنایی شهرستان آزادشهر و «مرجان ارازیان» مربی سلامت شهرستان مراوه‌تپه به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب و در جمع ۲۰ نفره معلمان برگزیده کشوری قرار گرفتند.

در ادامه این نشست خبری، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان طی گزارشی، عملکرد دولت سیزدهم در آموزش‌ و پرورش را تشریح کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

نویسنده : Mehregan Mohammadi

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار