معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان کرمان:

مسابقات قرآنی، تنها مسابقاتی است که بازنده آن هم برنده است

کرمان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان کرمان گفت مسابقات قرآنی، تنها مسابقاتی است که بازنده آن هم برنده است.

کد مطلب: ۱۴۷۱۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآنی، تنها مسابقاتی است که بازنده آن هم برنده است

حجت‌الاسلام سیداصغر سادات‌حسینی در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد‌ شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدا حادثه تروریستی کرمان گفت: معنویت آن شهید عزیز از همین محافل قرآن و روضه بود.

سادات‌حسینی ضمن اشاره به روز گرامیداشت مقام معلم افزود: شغل معلمی، نعمت است و باید قدردان این نعمتی که خداوند نصیب ما کرده، باشیم و همچون انبیای الهی در تربیت دانش‌آموزان بیش از پیش قدم برداریم.

وی خطاب به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات گفت: مسابقات قرآنی، تنها مسابقاتی است که بازنده آن هم برنده است. از شما دانش‌آموزان قرآنی درخواست می‌کنم که احترام به معلم و استاد را مد نظر قرار دهید؛ زیرا قطعا در زندگی شما تاثیرگذار خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان کرمان با بیان اینکه استقبال دانش‌آموزان از مسابقات قرآن، عترت و نماز بی‌نظیر بوده است، اظهار‌ کرد: از زحمات مسئولان برگزاری این مسابقات به‌خصوص اداره آموزش‌وپرورش عشایری و سازمان دانش‌آموزی استان تشکر می‌کنم.

خبرنگار : حسین محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار