دعوت 13 بازیکن به اردوی نهایی تیم ملی نوجوانان دختر

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال زیر 18 سال دختر ایران از 13 بازیکن برای حضور در اردوی نهایی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دعوت 13 بازیکن به اردوی نهایی تیم ملی نوجوانان دختر

تیم ملی والیبال نوجوانان‌ دختر در رقابت‌های قهرمانی رده سنی آسیای مرکزی (کاوا) از ۱5 تا ۲۱ خرداد به میزبانی تاشکند ازبکستان شرکت می‌کند تا حضور در این مسابقات به نوعی آمادگی دختران کشورمان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بیشتر کند.

فاطمه شعبان خمسه در راستای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم ملی والیبال زیر 18 سال دختر ایران، 13 بازیکن را به هشتمین و آخرین اردوی این تیم فراخواند که متصل به اعزام است.

این مرحله از تمرینات از عصر روز جمعه چهارم خرداد در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و تا زمان اعزام تیم به مسابقات پیگیری می‌شود.

مریم قاضی راد، هستی واحدی، سوگند بابازاده، معصومه قدمی، یسنا آهنکوب‌رو، آیدا ولی‌نژاد، نگار حسینی، زهرا محمدزاده، لعیا افزونی، هلیا پوررضا، یلدا جعفری، مبینا کریمی و فاطمه کاویانی کتولی بازیکنان دعوت شده به اردوی نهایی آماده‌سازی تیم ملی والیبال زیر 18 سال دختر  ایران هستند.

بهاره نیازی و ندا مولاهویزه به عنوان مربیان، سارا آقاجانی (کمک مربی)، فهیمه محلوجی (بدنساز)، اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپ)، زهرا یلقی (آنالیزور) و افسانه شکوهی‌فر به عنوان مدیر تیم، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی می‎‌کنند.

گفتنی است؛ مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال دختر آسیا از تاریخ 27 خرداد تا سوم تیر 1403، با حضور 13 تیم در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی نوجوانان دختر ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار