مربی تیم ملی بوکس امید در گفت‌وگو با پانا:

جوانان ما در میدان قهرمانی آسیا اکثراً دانش‌آموز هستند

فدراسیون بوکس نگاه ویژه‌ای به بوکس پایه دارد

تهران (پانا) - مربی تیم ملی بوکس امید گفت سطح مسابقات قهرمانی آسیا، بسیار بالاست و بوکسورهای جوان در این میدان سخت، قهرمانی آسیا اکثراً دانش‌آموز و دانشجو هستند.

کد مطلب: ۱۴۷۱۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
جوانان ما در میدان قهرمانی آسیا اکثراً دانش‌آموز هستند

محمدرضا روشمه مربی تیم ملی بوکس امید در گفت‌وگو با پانا، در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: «بنده از اصفهان در قالب کادر فنی تیم ملی بوکس امید حضور دارم. سال‌هاست در کنار تیم‌های پایه به بوکس کشور خدمت می‌کنم.»

مربی تیم ملی بوکس امید افزود: «بوکس ایران در قاره آسیا، مدتی رکوردار بود و با حضور علیرضا استکی در رده سنی بزرگسالان، توانستیم مقام جهانی کسب کنیم. استکی بعد از درخشش در میدان جهانی به‌عنوان سرمربی در کادر فنی تیم ملی امید حضور دارند.»

روشمه تأکید کرد: «سطح مسابقات قهرمانی آسیا، بسیار بالاست و بوکسورهای جوان ما در این میدان سخت، تجربیات ارزشمندی را کسب خواهند کرد. محک جدی هم خواهند خورد.جوانان ما در میدان قهرمانی آسیا اکثراً دانش آموز و دانشجو هستند.»

اردوی+تیم+ملی+بوکس+امید (4)

مربی تیم ملی بوکس امید با اشاره به اینکه فدراسیون بوکس نگاه ویژه‌ای به بوکس پایه دارد، تصریح کرد: «کسب مدال المپیک دورنگاه ما در مسیر پرورش بوکس پایه است، زیرا این افراد آینده تیم ملی بزرگسالان را رقم می‌زنند.»

روشمه با بیان اینکه استکی در تیم ملی امید درس اخلاق هم می‌دهند، اضافه کرد: «اخلاق را کنار مسائل فنی مورد توجه خاص قرار دادند.تربیت و احترام به خانواده را هم آموز ش می‌دهند.»

مربی تیم ملی بوکس امید با تأکید بر اینکه تقویت روحیه و ادب و منش پهلوانی و مردانگی، از مواردی است که استکی در خلال آموزش مسائل فنی، این اصول را هم به بوکسورهای جوان آموزش می‌دهد، گفت: «یک خانواده صمیمی هستیم.»

اردوی+تیم+ملی+بوکس+امید (1)

روشمه اظهار کرد: «امیدواریم بوکسورهای ما در این مسابقات بدرخشند. مدال‌های خوش‌رنگ میادین بین‌الملل در انتظار بوکسورهای جوان ما در آینده است.»

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با گانباتار گان‌اردنه از مغلوستان دیدار می‌کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار