شهردار مشهد اعلام کرد:

افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و باغبانی در مشهد

مشهد(پانا) - شهردار مشهد عنوان کرد، بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و باغبانی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و باغبانی در مشهد

 محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدمقدس در حاشیه افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه به خبرنگار پانا گفت:نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود و جزو زیباترین نمایشگاه گل و گیاه در کشور است؛ امسال نیز خیلی ویژه‌، گسترده‌ و خاص‌ برگزار شد.

وی گفت: نمایشگاه گل و گیاه مشهد در سال جاری تنوع بیشتری به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته دارد؛ گل‌های آپارتمانی، زینتی، فضای باز، فانتزی و… در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی ادامه داد: از دیگر نکات متفاوت برگزاری این نمایشگاه، می‌توان به تدارک فضای جداگانه ویژه کودکان و خانواده‌ها در این نمایشگاه اشاره کرد؛ امیدوارم نمایشگاه برای همه مردم به ویژه شرکت‌کننده‌هایی که به عنوان تولیدکننده در این نمایشگاه حضور دارند؛ مثمر ثمر واقع شود.

 در ادامه رضا صفری سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد بااشاره به اینکه نمایشگاه امسال نسبت سالهای گذشته با کیفیت بهتری درحال برگزاری است، خاطر نشان کرد: امسال فضایی به وسعت بیش از هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع و در سالن های فردوسی، مفاخر و فضای باز برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را در معرض بازدید عموم قرار دهند.

صفری گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر دربیست و یکمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و باغبانی مشهد ۲۲۰ شرکت کننده درغالب۵۰۰ غرفه است که از این تعداد ۱۷۵ شرکت از خراسان رضوی و ۴۵ شرکت از استان های خراسان شمالی وجنوبی، تهران، البرز، مازندران، گیلان، گلستان، مرکزی، همدان، کرمان، یزد، اصفهان، قم و فارس حضور دارند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش 

خبرنگار : حسناداریوش عکاس : حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار