به مناسبت سالروز تاسیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛

سازمان نوسازی مدارس پیش‌روترین دستگاه‌ فنی و عمرانی کشور

تهران(پانا)- حمیدرضا خان‌محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان نوسازی مدارس کشور پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان نوسازی مدارس پیش‌روترین دستگاه‌ فنی و عمرانی کشور

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۴ به عنوان بازوی عمرانی وزارت آموزش و پرورش تاسیس شد. اکنون با گذشت نیم‌قرن از تاسیس این سازمان، که رشد و بالندگی و تکامل آن در دوران شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بروز و ظهور نموده است ، ضرورت و اهمیت وجود چنین نهادی در کشور بر هیچ‌کس پوشیده نمانده است. 

با بررسی دقیق وضعیت موجود فضاهای آموزشی کشور به ویژه در دوسال خدمت دولت مردمی سیزدهم با پیش از انقلاب، به وضوح می‌توان نتایج شیرین خدمات این سازمان را در میهن عزیزمان مشاهده کرد.

امروز می‌توان با افتخار این سازمان را یکی از پیشروترین دستگاه‌های فنی و عمرانی کشور دانست که به لطف حضور مهندسان، متخصصان و نخبگان جوان و همراهی خیرین مدرسه‌ساز ، توانسته است فضاها و بناهایی ماندگار و درخور شان نام ایران و ایرانی احداث نماید.

جهش در مدرسه‌سازی در سایه اراده جوانان متعهد ایرانی و همراهی خیرین مدرسه‌ساز مسیر روشن خود را یافته است، و به لطف الهی پیش خواهد رفت. به این منظور در طول چند سال گذشته افزایش اعتبارات و مشارکت‌های مردمی به عنوان ابزار اصلی در فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و ایمن از دغدغه‌های اصلی مدیران سازمان بوده و تلاش های ماندگاری در این حوزه انجام گرفت که خوشبختانه مورد توجه دولت انقلابی و مجلس محترم واقع شده است.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با برخورداری از سرمایه ارزشمند اعتماد مردم، خیرین نیک اندیش و با تعامل سازنده با سایرنهادها و دستگاه های اجرایی در راستای مسئولیت اجتماعی در نهضت مقدس مدرسه‌سازی و با گسترش فضاهای آموزشی و پرورشی در قالب حدود 32 هزار کلاس درس در دوسال گذشته، برای آینده سازان ایران اسلامی بیش از پیش درخشیده و پرچم پرافتخار کشورمان را در جای جای این آب و خاک برافراشته است.

ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به خدمت خانواده پرتلاش، جهادی و نیک اندیش نهضت بزرگ مدرسه سازی ایران، رجای واثق داریم با توسعه و تقویت روحیه و تفکر انقلابی حاکم بر جان جوانان و نوجوان متعهد و متخص همیشه همراه و عاشق و با بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی،مردمی،خیرین نیک اندیش وتحقق شعار محوری «مدرسه‌سازی، تجلی مردمی‌سازی» در نیل به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و پیشرفت و آبادانی و سربلندی آینده سازان این مرز و بوم، اثر گذار و سهم قابل اعتباری ایفا خواهیم نمود.

حمیدرضا خان محمدی

معاون وزیر آموزش و پرورش

و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار