مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان چهارمحال‌‌و‌بختیاری:

استقبال 1100 دانش‌آموز از چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز

شهرکرد(پانا) - مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان چهارمحال و بختیاری از حضور 1100 دانش‌آموز در مسابقات قرآنی مرحله استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
استقبال 1100 دانش‌آموز از چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز

افشین امیریان در گفت و گو با پانا از برگزاری همزمان مسابقات قرآن،عترت‌ونماز ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان چهارمحال‌وبختیاری  در مجتمع رفاهی، فرهنگی لاله شهرکرد خبر داد و گفت: «این دوره از مسابقات در مرحله آموزشگاهی با استقبال ۳۵ هزار دانش‌آموز به صورت حضوری و ۴۲ هزار دانش‌آموز به صورت مجازی روبرو شد» .

مدیرکل آموزش‌وپرورش بیان کرد: دانش‌آموزان پس از گذراندن مرحله آموزشگاهی، منطقه ای و شهرستانی،تعداد1100نفراز دانش‌آموزان دختر و پسر به مرحله استانی راه یافتند؛ که از این جمعیت ۶۰۰ نفر دانش آموز دختر و ۵۰۰ نفر دانش آموز پسر حضور داشته است.

وی با اشاره به برگزاری نهمین مسابقه قرآنی فرهنگیان اظهار کرد: ۸۸ نفر از فرهنگیان استان نیز در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ ۱۰ جزء و کل، روش تدریس احکام و مقاله‌نویسی با موضوعات نهج‌البلاغه به رقابت پرداختند.

امیریان تصریح کرد:دانش آموزان در مرحله استانی توانستند در رشته‌های حضوری با موضوعات قرائت تحقیق،ترتیل، حفظ ۱۰ جز ،۲۰ جز وحفظ کل قرآن‌کریم، گفتمان مهدوی ،رشته احکام و در رشته غیر حضوری نیز با موضوعات تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه ،اذان، دعاخوانی ویژه دختران و مداحی ویژه پسران به رقابت بپردازند.

دانش‌آموزخبرنگارپانا: مرضیه امیرخانی 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار