مدیرعامل خبرگزاری پانا در جمع مسئولان استانی:

رسالت خبرگزاری پانا تربیت نیروی انسانی در حوزه رسانه برای گام دوم انقلاب است

تهران (پانا) - دوره آموزشی دو روزه مسئولان استانی خبرگزاری پانا با حضور مدیرعامل این خبرگزاری از صبح امروز آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رسالت خبرگزاری پانا تربیت نیروی انسانی در حوزه رسانه برای گام دوم انقلاب است

‌محمد باجلان در جمع مسئولان استانی خبرگزاری پانا اظهار کرد: دانش‌آموزان سراسر کشور در کنار انجام کارهای ‌خبری باید به مرحله تولید محتوا برسند و از این طریق به رشد و بالندگی در حوزه رسانه ارتقا پیدا کنند.

مدیرعامل خبرگزاری پانا درباره راه‌اندازی مجله دانش‌آموزی افزود: راه‌اندازی مجله دانش‌آموزی پانا بدون‌شک برای ارتقای دانش‌آموزان در راستای ارتقای مهارت نویسندگی آن‌ها و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی است. 

باجلان با بیان اینکه مجله دانش‌آموزی در همه استان‌ها در راستای سالم‌سازی محتوا می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد، گفت: خبرگزاری پانا از نظر ساختاری در حال اصلاح است و انجام فعالیت‌های دانش‌آموزی و اهمیت دادن به دانش‌آموزان بیشتر از قبل، اولویت اصلی در خبرگزاری پانا است و این مهم از طریق راه‌اندازی مجله دانش‌آموزی، مدرسه پانا و راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی، رادیو پانا و ... در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه عدالت آموزشی حتما از طریق مدرسه پانا محقق خواهد شد، گفت: کلاس‌های هنری و فرهنگی و رسانه‌ای برای همه دانش‌آموزان سراسر کشور از طریق مدرسه پانا برگزار می‌شود و از ظرفیت بسیاری از اساتید برای همه دانش‌آموزان حتی در مناطق کمتر برخوردار استفاده خواهد شد.

مدیرعامل خبرگزاری پانا با اشاره به بازارچه اینترنتی که در بستر خبرگزاری پانا راه‌اندازی شده است، افزود: بازارچه اینترنتی در سایت جدید پانا فرصتی بسیار مناسب برای معرفی  تولیدات و‌ محصولات دانش‌آموزان است و موجب یادگیری دانش‌آموزان برای معرفی محصول و در نهایت فروش محصولات‌شان خواهد شد.

گفتنی است در نشست امروز پس از مرور سیاست‌های جدید خبرگزاری پانا از سوی مدیرعامل این خبرگزاری، اعضای تحریریه مرکزی و مسئولان استانی در چند کارگروه به بررسی مسائل و موضوعات مختلف آموزش و پرورش و دیگر حوزه‌های خبری پرداختند. همچنین پس از ارزیابی عملکرد استان‌ها در سال جدید، همفکری و برنامه‌ریزی برای اجرا و انجام فعالیت‌های جدید صورت گرفت.

این دوره آموزشی فردا نیز با هدف رفع مشکلات و بررسی برنامه‌های مختلف خبرگزاری پانا ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار