وزیر راه و شهرسازی:

۹ هزار و ۵۴۰ خانه در مازندران به متقاضیان واگذار می‌شود

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی گفت همزمان با دور دوم سفر استانی دولت به مازندران، ۹ هزار و ۵۴۰ خانه در این استان به متقاضیان واگذار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۵۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
۹ هزار و ۵۴۰ خانه در مازندران به متقاضیان واگذار می‌شود

مهرداد بذرپاش روز پنجشنبه در جریان سفر استانی آیت‌الله رئیسی به مازندران اظهار کرد: در این سفر همچنین عملیات اجرایی ساخت ۲۲ هزار واحد مسکونی در ۲۲۶ هکتار زمین با ایجاد سه شهرک مسکونی آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در ۲ سال اخیر ۴۰۶ هکتار زمین به ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مازندران زمین اختصاص یافته است.

بذرپاش افزود: در ۶۲ شهر استان مازندران تاکنون۱۳۲ هزار و ۳۳۵ متقاضی در طرح نهضت اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۹۰۷ نفر حائز شرایط اولیه هستند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: مقدار زمین تامین شده شهری برای ساخت این واحدهای مسکونی در مازندران، ۴۰۶ هکتار است که ۲ هزار و ۴۷۱ مورد پرونده ساختمانی صادر شد و ۹ هزار و ۱۱۵ واحد نیز در حال ساخت است .

وی تعداد طرح های مصوب در حوزه وزارت راه و شهرسازی در دور نخست سفر رئیس جمهور را ۱۰ مصوبه اعلام کرد و گفت که برای اجرای این طرح‌ها ۶۰ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که از این میزان ۲۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تامین شد.

وی تکمیل بزرگراه تهران- شمال ،‌بهسازی راه اصلی هراز،‌پل‌سفید، بهسازی راه اصلی کرج - چالوس، ری - ورامین و جاده مرزن آباد- کلاردشت، ساری- تاکام، بهسازی راه اصلی دامغان - گلوگاه، بهسازی راه اصلی ساری- جویبار- کیاکلا، نور - چمستان - آمل و نکا - امیرآباد، اصلاح نقاط حادثه خیز و نگهداری راههای استان،احداث باند دوم نکا به نیروگاه و جاده بهشهر به بندر امیرآباد،احداث بزرگراه ساری - خزر آباد و آمل - فریدونکنار،بهسازی جاده قدیم آمل- بابل ،‌پل اسپی رود عباس اباد ،پل پسنده رود عباس اباد ، زیر گذر نواب کنار گذر نوشهر و تقاطع غیر همسطح فریدونکنار را مهم‌ترین طرح های مصوب دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران برشمرد.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار