رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید:

بیش از ۱۸ هزار واحد مسکن مهر شهرهای جدید تا شهریور تکمیل و تحویل می‌شود

تهران (پانا) - رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از تکمیل و تحویل ۱۸ هزار و ۳۹۱ واحد مسکن مهر شهرهای جدید تا شهریور سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۱۸ هزار واحد مسکن مهر شهرهای جدید تا شهریور تکمیل و تحویل می‌شود

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، سعید غفوری رئیس هیات‌ مدیره شرکت عمران شهرهای جدید عملکرد آن شرکت را در تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر تشریح کرد و گفت: در ابتدای دولت سیزدهم تکمیل ۸۶ هزار و ۲۴۶ واحد مسکن مهر بر عهده شرکت عمران شهرهای جدید قرار گرفت که در سال ۱۴۰۰ به تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ واحد، در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۱۴ هزار و ۲۲۰ واحد و در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۳ هزار و ۵۲۲ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

رئیس هیات‌ مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۳۳ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده است که عمدتاً مربوط به تعاونی‌ها و مشکلاتی است که تعاونی‌ها در تکمیل واحدها دارند، توضیح داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا خرداد امسال به تعداد ۷ هزار و ۹۲ واحد در شهرهای جدید پردیس، پرند، مهستان، فولادشهر و صدرا و همچنین تا پایان شهریورماه ۱۱ هزار و ۲۹۹ واحد و تا پایان امسال نیز بیش از ۱۴ هزار واحدی که باقی می‌ماند تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

غفوری تصریح کرد: تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است، تسریع یابد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار