بارش باران و رعد و برق در مناطق غربی و مرکزی کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اعلام‌کرد امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت) در مناطقی از استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، جنوب و غرب اصفهان و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران و رعد و برق در مناطق غربی و مرکزی کشور

به گزارش سازمان هواشناسی، فردا (چهارشنبه) علاوه بر مناطق ذکر شده، در مناطقی از استان‌های بوشهر، کرمان، هرمزگان و همچنین خلیج فارس و تنگه هرمز بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه به غیر از استان‌های ساحلی دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آنها دور از انتظار نیست، در سایر مناطق کشور بارش قابل‌ملاحظه رخ خواهد داد.

جمعه نیز در جنوب و جنوب‌شرق کشور بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور بارش قابل‌ملاحظه پیش‌بینی شده است.

روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) در نقاطی از نوار شمالی کشور، شمال‌شرق، شرق، شمال‌غرب، غرب و جنوب‌غرب بارش پراکنده رخ می‌دهد.

خلیج فارس و تنگه هرمز در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه مواج و چهارشنبه طوفانی است. دریای عمان نیز چهارشنبه و پنجشنبه مواج خواهد بود.

در چهار روز آینده به‌تناوب در مناطقی از سیستان و بلوچستان و شرق کرمان و روز جمعه در خراسان جنوبی و یزد در برخی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود که در بعدازظهر وزش باد شدید را خواهیم داشت. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت به ترتیب ۱۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار