خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان والیبالیست قهرمان جهان؛

اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی ایران به‌عنوان معلم جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

حل مشکل سربازی و ادامه تحصیل شیربچه‌های ایرانی قهرمان جهان

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جذب اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان معلم ورزش در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی ایران به‌عنوان معلم جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف در سال‌های اخیر، عنوان کرد: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که دانش‌آموزان ما می‌توانند می‌توانند در آوردگاه‌های بین‌المللی مانند سایر حوزه‌ها چون حوزه های علمی  و فناوری موفق شوند.

وی افزود: تیم‌های ملی دانش‌آموزی بعد از 6 سال وقفه تشکیل شدند و اولین تیم، تیم ملی والیبال بود که با آمادگی خوب و کادر فنی بسیار حرفه‌ای و اخلاقی حضور پیدا کردند. البته کادر تیم ملی همگی از خانواده بزرگ تعلیم و تربیت بودند و خوشبختانه بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند از سد صاحب‌نام‌ها عبور کنند و مقام نخست جهان را کسب کنند. 
ستاری‌فرد گفت: پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش منجر به این شد که اتفاقات خوبی برای این استعدادهای رقم بخورد. همراهی شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغیه رییس‌جمهور نوید بخش این است که این استعدادها که از درون نظام آموزش و پرورش رشد می‌کنند باید در درون نظام تعلیم و تربیت بمانند و از این جهت انشاله این استعدادها به عنوان معلم بر می‌گردند و در خدمت نظام تعلیم و تربیت خواهند بود.

خبرنگار : بهروز خلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار