مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

ترویج فرهنگ قرآنی بسترساز پیشرفت اجتماعی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت سیستم تعلیم و تربیت ما متکی به دین و قرآن بوده و از رکن اصلی مهم و اساسی به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۴۷۵۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ قرآنی بسترساز پیشرفت اجتماعی است

علی مطهری در همایش منطقه‌ای حجاب و عفاف در بخش کشاورز گفت: دشمنان مسیر هجمه به فرهنگ و اعتقادات مردم را مبتنی بر نسل دانش‌آموز و نوجوان قرار داده‌اند، این یعنی نوجوانان و جوانان باید با تمسک به قرآن مراقبت و محافظت شوند.

وی افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، محور اصلی فعالیت‌های پرورشی بر تربیت دینی متمرکز شده و ما دنبال ارتقا و تحکیم بنیه دینی فرزندان هستیم از این رو خوشبختانه توجه به مبانی و معارف دینی و قرآنی در دولت سیزدهم بیشتر شده و آموزش و پرورش هم در این زمینه افتخارات بسیاری دارد، یکی از این افتخارات نیز تبلیغ دینی با تکیه بر سند تحول بنیادین است.

مطهری بیان کرد: حمایت مدیران و متولیان از پیشرفت آموزش و پرورش یقینا سرمایه‌گذاری برای آینده است. امام جمعه و مسئولان فرهنگی و حتی قضائی کشاورز در حمایت از فعالیت‌های آموزش و پرورش مصرّ هستند و همین امر نتیجه خوب و مطلوبی در حوزه تعلیم و تربیت فرزندان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: دختران و پسران دانش‌آموز به عنوان مروّجان فرهنگ متعالی دینی و قرآنی هستند و امیدواریم جامعه با رشد فکری و فرهنگی این عزیزان پله‌های پیشرفت را بپیماید.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار