پیام تبریک سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت دهه کرامت

شهرکرد (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال‌وبختیاری طی پیامی، دهه کرامت و اعیاد میلاد حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۴۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت دهه کرامت

متن پیام صادق ظفری دوازده‌امامی به شرح زیر است:

«اول ذی‌قعده، ولادت سراسر نور و شادی شفیعه روز جزا، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و یازدهم ذی‌عقده، میلاد فرخنده و پرنور و سرور هشتمین حجت خدا و آیت حق، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که به یُمن میلاد فرزندان امام موسی کاظم(ع) به نام دهه کرامت، نامگذاری شده، ایام بسیار مبارک و پربرکتی است.

دهه کرامت، تداعی‌کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می‌باشد. تمام مفاهیم سازنده‌ای که در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند.

دهه مبارک کرامت با سالروز ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) در یازدهمین روز از ماه ذی‌قعده به پایان می‌رسد که ایرانیان به‌طور خاص، دل در گرو این امام همام و مضجع نورانی ایشان در مشهد مقدس دارند.

اینجانب فرا رسیدن دهه کرامت و روز ملی دختر را به همه مردم عزیز این مرز و بوم به‌خصوص دانش‌آموزان پیشتاز و خبرنگاران پانا تبریک عرض می‌کنم و از پروردگار متعال، بهره‌مندی از سیره و روش زندگی این بانوی عفیفه به منظور رشد معنوی، علمی و اخلاقی دختران کشور عزیزمان را خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار