والیبال آسیای مرکزی؛

جوانان ایران حریف سریلانکا نشدند

تهران (پانا) - تیم والیبال جوانان ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های آسیای مرکزی مغلوب تیم ملی بزرگسالان سریلانکا شد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
جوانان ایران حریف سریلانکا نشدند

لیگ ملت‌های آسیای مرکزی از شنبه ۲۲ اردیبهشت، با حضور تیم‌های ملی والیبال بزرگسالان افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا، ترکمنستان و تیم جوانان ایران در سالن ۱۰ هزار نفری شهر اسلام‌آباد آغاز شده است.

تیم والیبال جوانان ایران که به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز ، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در چهارمین مسابقه خود به مصاف سریلانکا رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

تیم جوانان ایران که در این رقابت‌ها برای حضور شایسته در قهرمانی آسیا تجربه کسب می‌کنند، با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا دومین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند.

عرشیا سعادتی، ابوالفضل مهدیان، سید متین حسینی، مرتضی نریمانی، آرمین قلیچ نیازی و سید مرتضی طباطبایی ترکیب شروع کننده تیم والیبال جوانان در مسابقه مقابل سریلانکا بودند.

میانگین سنی بازیکنان تیم سریلانکا ۲۷.۶ سال است و میانگین سنی تیم جوانان ایران ۱۸.۶ سال که ۹ سال کمتر و جوانتر از حریف با تجربه است.

همچنین بازیکنان تیم سریلانکا در دفاع با دو دست تا ۳۲۴ سانتی‌متر را پوشش می‌دادند که تیم ایران در این داده آماری ۳۰۵ سانتی‌متر است و میانگین اسپک بازیکنان سریلانکا در ارتفاع ۳۲۸ سانت است و میانگین اسپک ملی‌پوشان جوان والیبال ایران ۳۲۱ سانتی‌متر است.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم که در دیدار‌های اول و دوم خود موفق به شکست ترکمنستان و افغانستان شدند، فردا، پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در پنجمین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی به مصاف پاکستان میزبان می‌روند.

پس از پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های اول و دوم جدول در فینال و تیم‌های سوم و چهارم جدول در مسابقه رده‌بندی با هم روبرو خواهند شد که این دیدار‌ها جمعه ۲۸ اردیبهشت برگزار می‌شود.

غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی، محمد منصوری (مربی و سرپرست) محمد حسین نجاتی و امین علی اکبری به عنوان مربیان، سائد جدیدالسلام به عنوان آنالیزور، حسین کرد فیروزجایی به عنوان فیزیوتراپ و محمود محمدی یزنی به عنوان ماساژور تیم جوانان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

تیم والیبال جوانان ایران که رقابت‌های قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا ۲۰۲۴ (دوم تا نهم مرداد در سورابایا اندونزی) را پیش رو دارد، از لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به عنوان دیدار‌های تدارکاتی و دوستانه بهره می‌برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار