اختتامیه چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در شهرستان اسدآباد

اسدآباد (پانا) - به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از دانش‌آموزان برتر و داوران مسابقات فرهنگی هنری امید فردا، تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در شهرستان اسدآباد

مجتمع خلیج فارس، شاهد اختتامیه چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا بود و از نفرات برتر در هر رشته تجلیل به عمل آمد.

علی صفری معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت: هنر دقیق‌ترین و رساترین وسیله انعکاس اندیشه‌ها و آرمان‌های اسلامی است.

وی افزود: آرمان اصلی مردم ایران رسیدن به جامعه‌ای موحد، با نشاط و پیشرفته است و فرهنگ مهمترین عامل دستیابی به این هدف والا است.

صفری گفت: هنر انقلابی، آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی در چار چوب فرهنگ اسلامی است و ما باید هنر را با معیارهای اسلامی بیاموزیم و با همین معیارها نیز بکار ببریم.

وی افزود: شهرستان اسدآباد در چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا، شاهد حضور بیش از ۳۰۰۰ دانش‌آموز در ۷۲ رشته بود و این آمار فقط به دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم اختصاص دارد که از تعداد ۳۰۰۰ نفر بیش از ۲۰۰ نفر، رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

صفری تاکید کرد: برنامه اختتامیه در حضور ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم که مقام اول را کسب کردند برگزار شد و این تعداد از دانش‌آموزان به مرحله استانی راه یافته‌اند و تا به حال شاهد راهیابی تعدادی از دانش‌آموزان به مرحله کشوری نیز بوده‌ایم.

در این مراسم شاهد اجرای موسیقی سنتی، توسط دانش‌آموزان راه یافته به مرحله کشوری و اجرای زنده هنر نمایشی، توسط دانش‌آموز راه یافته به مرحله استانی بودیم.

در پایان نیز با حضور سجاد محمدی شمیم، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان، علی صفری، معاونت پرورشی شهرستان، جلال بصیری، فرمانده بسیج دانش‌آموزی و دیگر مسئولین؛ از دانش‌آموزان حائز رتبه برتر تقدیر بعمل آمد.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: مهدیه احمدیان

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار