معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی:

یکی از چرخش‌های تحول‌آفرین تربیت اثرگذار در عرصه عمل است

مشهد (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی در آستانه مراسم آیین اختتامیه تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی چهارمین جشنواره علمی پژوهشی گفت در سند تحول بنیادین یکی از چرخش‌های تحول‌آفرین، چرخش از حالت نظری به آموزشی و تربیت اثرگذار در عرصه عمل است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از چرخش‌های تحول‌آفرین تربیت اثرگذار در عرصه عمل است

محمود رضایی معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : در جلسه ستاد آزمون های اداره کل راهبرد های جدیدی مطرح شد و یکی از این راهبرد ها تنوع بخشی به محیط های یادگیری است و ما باید به دنبال بهبود فرآیند های یادگیری و  یاددهی باشیم.

وی اظهار کرد: در چهارمین مرحله علمی پژوهشی درقالب ۱۱ مسابقه ، ۸۶ گرایش در ۵۰ پژوهشسرای استان خراسان رضوی ۱۱۳۰۰۰دانش آموز در مقاطع مختلف شرکت کردند و یکی از دستاورد های این جشنواره ، جامعیت داشتن این جشنواره است.

رضایی عنوان کرد: در مرحله داوری ناحیه از بین ۱۱۳۰۰نفر دانش آموز ۳۵۳۶۸ طرح در کف مدرسه رونمایی شد و در مرحله استانی ۶۰۰۰دانش آموزان در رشته های علوم تجربی ،انرژی های نوین ،ادبیات علوم انسانی، هوش مصنوعی ، زیست فناوری ،کد نویسی ،گیاهان دارویی و نانو فناوری به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: پس  از داوری آثار ۵۲۱دانش آموز ، ۳۱۹طرح پژوهش در سطح استان  به رقابت پرداختند و پس از معرفی به قطب های کشور، ۶۷ دانش آموز منتخب کشوری امروز مهمان ما هستند و مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند و این افتخار بزرگیست که دانش آموزان ما رقم زدند.

وی گفت: جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سرا های خراسان رضوی با هم افزایی ، همدلی تمام همکاران نتیجه داد و ما به این دانش آموزان میبالیم که اگر اراده کنند افتخار آفرینی های بزرگتری می توان به‌دست آورد.

دانش‌آموز خبرنگار: مهلا توکلی

خبرنگار : مهلا توکلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار