رئیس دانشگاه فرهنگیان:

باید تمام نیازهای درسی تربیت معلم توسط دانشگاه فرهنگیان تولید شود

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان به همراه محمدرضا اصلاحچی معاون پژوهش دانشگاه؛ با حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران‌ از غرفه‌ دانشگاه فرهنگیان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
باید تمام نیازهای درسی تربیت معلم توسط دانشگاه فرهنگیان تولید شود

رجبعلی برزوئی رئیس دانشگاه فرهنگیان ‌در این بازدید گفت: دانشگاه فرهنگیان، پیشرو در حوزه نشر دانشگاهی است که منابع و کتاب‌های بسیاری چاپ کرده است.

وی، نهضت تولید کتاب‌های درسی را از جمله برنامه‌های مهم دانست و افزود: باید تمام نیازهای درسی تربیت معلم توسط دانشگاه فرهنگیان تولید شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تولید کتاب‌های راهنما برای معلمان خصوصا در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به‌عنوان برنام‌های مهم دانشگاه، تصریح کرد: باید کتاب‌های ارزشمند آموزشی برای معلمان و دانش‌آموزان، توسط دانشگاه فرهنگیان تهیه شود.

وی از کتاب‌خوانی به‌عنوان بهترین مسیر برای پیشرفت‌های شخصی و اجتماعی نام برد و خاطر‌نشان کرد: یکی از بهترین کارها در زمان اوقات فراغت، مطالعه کتاب و کتابخوانی است و باید کتاب‌خوانی و جمع‌‌آوری کتاب‌های ارزشمند، از برنامه‌های خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان شود.

برزوئی دانشگاه فرهنگیان را مرجع تعلیم و تربیت کشور عنوان ‌کرد و گفت: اساتید عزیز تربیت معلم، باید نیاز کشور در حوزه منابع تعلیم و تربیت، کتاب های درسی، آموزشی و ... را تامین کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار