دانش‌آموز خبرنگار پانا، افسر جوان جنگ نرم معرفی و تقدیر شد

تبریز (پانا) - دانش‌آموز خبرنگار پانا در استان آذربایجان شرقی به عنوان افسر جوان جنگ نرم در همایش دختران ایران زمین تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگار پانا، افسر جوان جنگ نرم معرفی و تقدیر شد

جشن بزرگ  ۱۰۰۰  نفری روز دختر و دهه کرامت ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و تجلیل از برگزیدگان و منتخبان اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان که در طرح مدرسه انقلاب خوش درخشیدند، برگزار شد.

در این مراسم از سنا بهروز  دانش‌آموز خبرنگار پانا استان آذربایجان شرقی  به عنوان برگزیدگان اتحادیه انجمن‌های اسلامی تجلیل و تقدیر شد.

در بخشی از متن تقدیرنامه آمده است:امروز با گذشت چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی، همت ولایی می‌طلبد تا بتوان قطار انقلاب را در مسیر پیشرفت و عدالت پیش برو و به مقصد تمدن نوین اسلامی رساند و این گونه مقدمات حضور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم ساخت. رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای با انجمن های اسلامی دانش آموزان، شما را افسران جوان جنگ نرم خطاب کردند. و این مسئولیت خطیر را بر دوش شما نهادند فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی نیز گامی محکم و استوار در این راستا می باشد، تا دانش آموزان عضو این تشکل امین، در فضای مدرسه تاثیر گذار باشند و بخشی از ماموریت های خود را در این قاب پیگیری نمایند. بی شک این موفقیت مرهون تلاش های شما و همسنگران تان در انجمن اسلامی مدرسه تعلیم و تربیت صحیح یک خانواده فهیم تلاش مربیان و مسئولین اتحادیه و همچنین حمایت و هدایت مدیران و معلمان دلسوز مدرسه می باشد. این لوح به نشانه تقدیر از تلاش خالصانه شما در این رقابت مومنانه و به پاس کسب رتبه برتر در میان انجمن های اسلامی مدارس استان در سال تحصیلی۱۴۰۳_۱۴۰۲ تقدیم می گردد.

در پایان آماده است: این سپاس آغازی است برای عروج به مقاصد والا،امیدواریم مرز های دانش و پژوهش را با تلاش مستمر در نوردید و در مسیر سرافرازی و سربلندی ایران عزیز و پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی همواره پیشرو باشید.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار