مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

هدف از برگزاری کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه، کاهش آسیب‌پذیری درازمدت در دانش‌‌‌آموزان است

ملارد (پانا) - مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد از برگزاری کارگاه آموزشی با محتوای ایمنی و کمک‌های اولیه در ورزش مدارس خبر داد و هدف از برگزاری کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه برای دبیران تربیت‌‌بدنی را کاهش آسیب‌پذیری درازمدت در دانش‌آموزان خواند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه، کاهش آسیب‌پذیری درازمدت در دانش‌‌‌آموزان است

سجاد حسین‌زاده، مسئول تربیت‌‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: با توجه به خطرات احتمالی در زنگ تربیت‌بدنی و خطرپذیری دانش‌‌‌آموزان در هنگام ورزش کردن، کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه با تدریس عضو فعال هلال احمر ، امیر سلطانی در سالن شهید طحانی ملارد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی، ۹۰ نفر از آموزگاران و دبیران تربیت‌‌بدنی حضور داشتند و موارد ضروری و فوری را در هنگام آسیب‌دیدگی دانش‌‌‌آموزان آموختند.

این مقام مسئول افزود: عدم آمادگی بدنی، گرم نکردن بدن پیش از شروع فعالیت ورزشی، استفاده از تکنیک‌های نادرست و نیز ماهیت خود رشته ورزشی از جمله دلایل ایجاد آسیب‌های ورزشی هستند.

حسین‌زاده تأکید کرد: ارتقاء دانش و سطح معلومات مربیان و خود ورزشکاران، داشتن سطح آمادگی بدنی مطلوب و گرم کردن بدن به اندازه کافی و قبل از مبادرت به انجام فعالیت، می تواند از میزان بروز آسیب‌های ورزشی بکاهد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار