رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

روابط عمومی، نقش اصلی را در تعامل یک سازمان ایفا می‌کند

شهرکرد(پانا) _ رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری شغل روابط عمومی را قدرت اصلی در امید‌آفرینی برای مردم جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۵۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی، نقش اصلی را در تعامل یک سازمان ایفا می‌کند

ارشاد شاهقلی ضمن تبریک روز روابط‌عمومی در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: روابط‌عمومی در اصل زبان گویا، گوش شنوا و چشم بینای یک سازمان است؛ یک روابط عمومی تعامل بین سازمان و فضای بیرون یک سازمان را به نحو مطلوب برقرار می‌کند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: «روابط عمومی گروه تبیین‌گر خدمات نظام است» افزود: شغل روابط عمومی از آن دسته شغل‌هایی است که در راه جهاد تبیین گره خورده‌ است؛ در نتیجه روابط‌عمومی‌ها نوعی جهادگر محسوب می‌شوند و به جامعه امید می‌بخشند.

شاهقلی اظهار کرد: یک جامعه در صورتی پویا و فعال حساب می‌شود که روابط‌عمومی‌های قدرتمندی پرورش داده‌ باشد.

 

وی حضور روابط‌عمومی  را در هر ارگان دلیلی برای پیشرفت و کاهش مشکلات دانست‌ و گفت: شغل روابط‌عمومی در اصل امید‌آفرینی است، زیرا این روابط‌عمومی ها هستند که وظیفه بیان خدمات یک سازمان به مردم و رساندن مشکلات عمومی مردم به مسئولین را انجام می دهند.

 

ارشاد شاهقلی در پایان با برگزاری آیین تجلیل از روابط عمومی های استان چهارمحال و بختیاری؛ حضور ارزشمند روابط‌عمومی‌ها را روحی بر تن جامعه عنوان کرد. 

 

خبرنگار دانش‌آموز پانا: مرضیه امیرخانی

خبرنگار : مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار