برگزاری مراسم گرامیداشت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا)- مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهد سلیمانی در اداره آموزش و پروش ناحیه یک ری با حضور مدیراداره آموزش و پرورش ، معاونین و مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۲۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم گرامیداشت  سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری

بهروز نصیری مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران گفت:شهید سلیمانی الگوی ارزشمند برای جوانان و قهرمانان و تمام اقشار جامعه و از یاران ارزشمند رهبر و انقلاب بود و او مرد جهاد و مبارزه و جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بود و بی شک شهادت پاداش مجاهدت او در راه اسلام و ایران است.

او در ادامه افزود:سردار قاسم سلیمانی چهل سال در اتفاقات خارج و داخل کشور مبارزه کرد و اگر رشادتهای این شهید بزرگوار و شهدای مدافع حرم نبود، معلوم نبود که امروز این امنیت را داشته باشیم.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تصریح کرد: شهدای ما همیشه خطوط قرمز انقلاب و اسلام را رعایت می کردند و هیچ وقت از پاسداری این انقلاب کوتاهی نمی آمدند، همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد های انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار دهیم و مراقب توطئه و مکر دشمنان باشیم چون دشمنان به دنبال اختلاف در بین آحاد ملت ایران است.

مراسم گرامیداشت شهید والا مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد که ختم قرآن کریم، مداحی و سینه زنی ، نصب تصویر سردار سلیمانی بر درب اتاق‌ها، ایجاد یادمان شهید سلیمانی در سالن اداره از جمله برنامه‌های این اداره بود.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار