امام جمعه اردکان: سردار سلیمانی نماد یک تفکر و مکتب بود

یزد (پانا) ـ امام جمعه اردکان گفت: سردار سلیمانی یک فرد نبود بلکه نماد یک تفکر و یک مکتب نورانی و نماد نصرت الهی بود.

کد مطلب: ۹۹۱۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اردکان:  سردار سلیمانی نماد یک تفکر و مکتب بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اردکان با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: برخی اشخاص ویژگی‌ها و شگفتی‌هایی دارند که شخصیت آن‌ها را بی‌بدیل می‌کند و سردار سلیمانی هم گرچه سلیمانی‌ها هستند و راهش را ادامه می‌دهند اما از جهاتی بی‌همتا و بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به عشق سردار سلیمانی به ولایت تاکید کرد: از علاقمندی های سردار سلیمانی این بود که او را سرباز ولایت بدانند و در اطاعت آگاهانه از ولایت، اخلاص و مجاهدت دائمی او بود.

شاکر بیان کرد: سردار سلیمانی نزدیک به ۴۰ سال جهاد در میدان‌های رزم حضور داشت و تا قلب دشمن نفوذ می‌کرد و به قول خودش گمشده‌اش در بیابان‌ها و میدان‌های جنگ، شهادت بود و بارها آرزوی شهادت کرد و امروز به آرزویش رسید.

امام جمعه اردکان یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود او نماد یک تفکر و یک مکتب نورانی و نماد نصرت الهی است که می‌تواند بنده‌ای از بندگان خدا را در برابر این‌همه دشمن چنان قدرتی بدهد که با شنیدن نامش رعب و وحشت بگیرند و سال‌های سال دنبال ترور او باشند.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب خمینی و خامنه‌ای بود و شهدا را الگوی خود معرفی می‌کرد و همواره این الگوهای ناب را به جوانان نیز توصیه می‌کرد.

شاکر عنوان کرد: آمریکا با این اقدام تروریستی که بسیار بزدلانه بود، مرتکب یک حماقت بزرگ شد و این جنایت برای آمریکا و اسرائیل شادی لحظه‌ای در پی دارد اما پیروزی به‌حساب نمی‌آید بلکه آغاز یک مبارزه سخت و نفس‌گیر برای آمریکا و اسرائیل خواهد بود.

شاکر تاکید کرد: این شهادت، درخت تنومند مقاومت را پر برگ و بار می‌کند و آزادیخواهان جهان با این شهادت، سردار سلیمانی را الگو قرار می‌دهند و راه او را ادامه می‌دهند و این شهادت وحدت جبهه مقاومت در همه دنیا را بیشتر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار