جهانگیری: جنایتکاران آمریکایی بزرگ‌ترین بازنده بازی خطرناک خواهند بود

تهران (پانا) - معاون اول رییس جمهوری در پیامی با تسلیت شهادت سردار سپهبد«قاسم سلیمانی»گفت: جنایت‌کاران جنگ افروز آمریکایی بزرگ ترین بازندگان این بازی خطرناک در منطقه خواهند بود و به یقین رهروان راه او با تدبیر و دوراندیشی آتش جنگ، تروریسم و تفرقه را از منطقه دور خواهند کرد.

کد مطلب: ۹۹۱۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیری: جنایتکاران آمریکایی بزرگ‌ترین بازنده بازی خطرناک خواهند بود

اسحاق جهانگیری در پیامی با تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی اظهارداشت:«برادر بسیار عزیز سردار سرافراز و فروتن قاسم سلیمانی فرمانده شجاع سپاه قدس با هدف گیری و برنامه ریزی جنگ طلبانه دولت ترامپ به شهادت رسید. او فرزند رنج و تقوا و ایثار و قهرمان ملی در همه جبهه های دفاع مقدس و مبارزه با تروریسم بود. در زندگی مثل شهیدان زیست و هیچ گاه از مرگ نهراسید. نامش لرزه بر اندام دشمنان استقلال و آزادی ملت های مسلمان می افکند و به همه حقیقت جویان و حق طلبان محروم و تحت ستم امید و آرمان می داد.»
معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: «شهادت او مثل زندگی‌اش مایه همبستگی و قوام هر چه بیشتر ملت شریف ایران و همه جوامع مظلوم و مقاوم منطقه و آزادگان سراسر جهان خواهد بود.»
جهانگیری اضافه کرد: «این شهادت افتخارآمیز و انگیزه بخش را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همه انقلابیون منطقه و جهان و خانواده سر بلندش تبریک و تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای ملتی که چنین فرزندانی در دامان خود پروراند و برای رهبر فرزانه ای که چنین یاورانی را پرورش داد عزت و سربلندی هر چه بیشتر آرزو می کنم.»
وی تصریح کرد: «اطمینان دارم که جنایت‌کاران جنگ افروز آمریکایی بزرگ ترین بازندگان این بازی خطرناک در منطقه خواهند بود و به یقین رهروان راه او با تدبیر و دوراندیشی آتش جنگ، تروریسم و تفرقه را از منطقه دور خواهند کرد.»

صبح امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار