اللهیارترکمن: سرانه غذایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کمتر از 5 هزار تومان است

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر داد ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت آموزش و پرورش مختص مدارس شبانه‌روزی است که با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه‌ و خزانه کل کشور، از هفته آینده سری اول سرانه مدارس شبانه‌روزی واریز می‌شود.

کد مطلب: ۹۹۱۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اللهیارترکمن: سرانه غذایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کمتر از 5 هزار تومان است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، علی الهیار ترکمن در حاشیه برنامه‌های خود در این استان گفت: مطابق اعلام سازمان سنجش کشور، دو برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی فرهنگیان از 15 دی 98 اعلام می‌شود و آموزش و پرورش تعداد 18هزار 95 نفر سهمه استخدام دارد.

او ادامه داد: ما براساس اسامی اعلام شده از سوی سازمان سنجش افراد را وارد فرایند مرحله گزینش و تأئید نهایی می‌کنیم و قبول‌شدگان به دوره‌های آموزشی معرفی می‌شوند تا برای مهر سال آینده وارد چرخه آموزش در مدارس شوند.

الهیار ترکمن با بیان اینکه 360 هزار دانش‌آموز کشور در مدارس شبانه روزی مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: فراهم آوردن امکانات رفاهی این دانش‌آموزان از اولویت‌های آموزش و پرورش است. علی‌رغم همه محدودیت‌های مالی آموزش و پرورش، در تلاش هستیم تا از همه منابع در دسترس برای بهبود وضعیت مدارس شبانه‌روزی و تأمین سرانه غذایی و رفاهی آن‌ها بهره ببریم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته توانستیم 300 میلیارد تومان از منابع هدفمندی به سمت مدارس شبانه‌روزی سوق دهیم و همچنین در طرح معیشتی نیز امیدواریم که بتوانیم سهمیه خوبی برای این مدارس بگیریم.

الهیارترکمن با بیان اینکه سرانه غذایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کمتر از 5 هزار تومان است، گفت: 300 میلیارد تومان نیز از اعتبارات وزارت آموزش و پرورش مختص مدارس شبانه‌روزی است که با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه‌ و خزانه کل کشور، از هفته آینده سری اول سرانه مدارس شبانه‌روزی واریز می‌شود و تا قبل از سال نیز بخش عمده‌ای از سرانه مدارس شبانه‌روزی واریز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار