با حضور معاون وزیر:

366 مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان کشور در هرمزگان افتتاح شد

هرمزگان(پانا)-با حضور الهیار ترکمن معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، 366 مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان کشور در جزیره قشم در زمینی به مساحت تقریبی یک هزار و 500 متر مربع با زیر بنای یک هزارو 890 متر مربع و هزینه ای بالغ بر60میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۹۱۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
366 مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان کشور در هرمزگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، با حضور جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی، پنجمین مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان استان هرمزگان در جزیره زیبای قشم به بهره برداری رسید.
الهیار ترکمن در حاشیه افتتاح مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در جزیره قشم گفت: با افتتاح این مرکز رفاهی، مجموع مراکز اقامتی، رفاهی و آموزشی فرهنگیان کشور به تعداد 366 رسید.
وی اضافه کرد: مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان قشم در دو طبقه احداث شده است و دارای مساحت تقریبی یک هزار و 500 متر مربع و زیر بنای یک هزارو 890 متر مربع می باشد.
این مسئول افزود: برای ساخت این مرکز بالغ بر 60 میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شده است که ظرفیت پذیرش همزمان 76 نفر در یک شبانه روز را دارد.
ترکمن تصریح کرد:این پروژه دارای 26 اتاق خواب ، سالن اجتماعات، نماز خانه، آشپزخانه و رستوران، اتاق سرور، اتاق مدیریت و مرکز پذیرش می باشد.
معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: فرهنگیان استان و سراسر کشور می توانند به صورت اینترنتی اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار