حضورپررنگ نیشابور در شهرهای دوستدارکتاب ایران

نیشابور (پانا)- نشست هم اندیشی اعضای شبکه شهرهای دوستدارکتاب ایران باحضورمحسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی‌اصغر سیدآبادی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مهدی جمالی‌نژاد، رئیس شبکه شهرهای دوستدار کتاب؛ ابراهیم حیدری، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛علی نجفی ،شهردار و علیرضا سیدآبادی ،رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور درمحل سازمان شهرداری ودهیاری های کشوربرگزارشد.

کد مطلب: ۹۹۱۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حضورپررنگ نیشابور در شهرهای دوستدارکتاب ایران

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوراظهارکرد:شبکه شهرهای دوستدار کتاب می‌تواند تلفیق دیپلماسی شهری و فرهنگی باهم باشدونیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران وعضو این شبکه دارای ظرفیتهای بالایی است که می توان از آن بهره برد.

علیرضا سید آبادی گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور می‌تواند از این برنامه‌های مثبت و موثر فرهنگی حمایت کند و حمایت از ظرفیت‌های کتابخوانی در کشور، اتفاق خوشایند و مثبتی در جامعه به‌وجود خواهد آورد که ما پیگیر آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و کلیه ذی‌نفعان بخش خصوصی و دولتی این کار باید انجام بگیرد تا شبکه قوی، چابک و خلاق را ایجاد کند و ایده‌های خلاقانه در آن شکل بگیرد.

سید آبادی یادآورشد:رویداد شبکه شهرهای دوستدار کتاب می‌تواند کارگاهی از شهرهای علاقه‌مند به پایتخت جهانی کتاب برگزار کند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از آن حمایت‌ داشته‌باشند تا بتوانند پرونده بین‌المللی شهرهای علاقه‌مند به حضور در این رقابت جهانی را فراهم کنند.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورتصریح کرد:در این جلسه، محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی‌اصغر سیدآبادی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مهدی جمالی‌نژاد، رئیس شبکه شهرهای دوستدار کتاب؛ ابراهیم حیدری، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از شهرداران و مدیران فرهنگ وارشاداسلامی یزد، بوشهر،کاشان ،، شیراز، ری، قزوین و ... حضور داشتند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار