مدیر کل سازمان تبلیغات گفت:

سازمان تبلیغات در گام دوم انقلاب از نیرو های جوان و مومن انقلابی استفاده می کند

کاشمر(پانا)-مدیرکل سازمان تبلیغات استان خراسان رضوی گفت: سازمان تبلیغات در گام دوم انقلاب از نیرو های جوان و مومن انقلابی استفاده می کند.

کد مطلب: ۹۹۱۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان تبلیغات  در گام دوم انقلاب از نیرو های  جوان و مومن انقلابی استفاده می کند

حجت الاسلام و المسلمین هادی صاحبقرانی مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی در رابطه با ساخت مدارس معارفی صدرا در شهرستان کاشمر به خبرنگار پانا گفت: اکنون ما برای گرفتن مجوزهای ساخت مدارس معارفی صدرا در حال پیگیری هستیم که گام اولیه اش را هم برداشتیم و انشالله در سال آینده به مرحله اجرایی خواهد رسید.

وی در ادامه از دلیل استفاده از نیروی جوان در سازمان تبلیغات گفت:ما به فرموده آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی)در گام دوم انقلاب از جوانان با بصیرت و انقلابی که با پشتکار وارد این عرصه می شوند استفاده می کنیم.

وی از استفاده از ظرفیت های فرهنگی و مذهبی کاشمر خبر داد و گفت:سازمان تبلیغات در گام دوم انقلاب از نیرو های جوان ومومن انقلابی استفاده می کند و این راه بهترین روش برای استفاده بهینه از ظرفیت شهرستان کاشمر است.

وی ادامه داد:ظرفیت نهفته ی کاشمر توسط سازمان تبلیغات در حال شکوفایی است؛وشورای اندیشه ورزی که از فرهیختگان کاشمری تشکیل شده در برنامه ریزی سازمان تبلیغات شهرستان کاشمر نقش به سزایی دارد.

صاحبقرانی فعالیت های کانون های فرهنگی تبلیغی در اماکن مذهبی را مورد شرح قرار داد و گفت: تا کنون برنامه ای منسجم و ثابت در رابطه با راهبری کانون ها و توانمند سازی آنها وجود نداشته است و تابحال تحولات خاصی برای ظرفیت یابی از کانون ها و توانمند سازی آنها برای بکارگیری ظرفیت های خود شهرستان کاشمر روی نداده است.

مدیر کل سازمان تبلیغات گفت: سازمان تبلیغات کانون های فعالی در شهرستان کاشمر دارد که این مورد تقدیر است که شخصا از آنها بازدید کردم و حتی مسئولان آنها ظرفیت بسیار بالا و عالی دارند و امیدوار هستیم در این فصل جدید سازمان تدابیری بیاندیشیم که به طور کامل از ظرفیت آنها استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار