سوء استفاده از اعتماد کارفرما و برداشت 245میلیونی از حسا ب به صورت سریالی

نیشابو (پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری عامل برداشت های غیرمجاز اینترنتی 245 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۱۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سوء استفاده از اعتماد کارفرما  و برداشت 245میلیونی  از حسا ب به صورت سریالی

سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر گفت: در پی شکایتی یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر برداشت های سریالی غیرمجاز از حساب عابربانکش توسط فرد یا افرادی ناشناس، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت .

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی پرونده و تحقیقات به عمل آمده متوجه شدند متهم طی 5 فقره تراکنش مبلغ 245 میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت و وسایلی از قبیل گوشی موبایل، دستگاه کنسول بازی و ... خریداری کرده است .

سرهنگ دهقانپور خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا در ادامه تحقیقات دیجیتالی و فنی در فضای مجازی یک متهم 18 ساله را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهم یکی از آشنایان شاکی می باشد که با سوء استفاده از اعتماد کارفرما اقدام به برداشتن رمز دوم کارت و برداشت های غیرمجاز کرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: ضعف آگاهی و اعتماد بی جا از دلایل اصلی بروز کلاهبرداری و ایجاد فرصت برای مجرمان است، شهروندان ضمن مراقبت در نگهداری رمزدوم کارت عابربانک های خود از در اختیار قرار دادن آن به دیگران جدا خودداری کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار