یک منبع: برخی سفارتخانه‌ها در فکر انتقال فعالیت‌های خود به اربیل به جای بغداد هستند

تهران (پانا) - یک منبع مسؤول امروز (چهارشنبه) فاش کرد، برخی سفارتخانه در عراق در فکر انتقال فعالیت‌های خود به اربیل به جای بغداد هستند.

کد مطلب: ۹۹۱۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
یک منبع: برخی سفارتخانه‌ها در فکر انتقال فعالیت‌های خود به اربیل به جای بغداد هستند

به گزارش ایسنا از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، این منبع با اشاره به اینکه واشنگتن در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای پاسخ به حمله به سفارتش در بغداد است، اظهار کرد: برخی سفارتخانه‌ها به دلیل اینکه منطقه شدیدا محافظت شده الخضرا (سبز) دیگر امن نیست و احتمال حمله دوباره به آن در هر زمانی وجود دارد، به انتقال فعالیت‌های خود از بغداد به اربیل می‌اندیشند.

این منبع گفت: نگرانی‌هایی نسبت به این وجود دارند که آمریکا اقدامات تنش‌زای بزرگتری را در پیش بگیرد چراکه در حال بررسی گزینه‌های مختلفی در پاسخ به حمله به سفارتش است.

همچنین یک منبع نظامی فاش کرد: پایگاه‌های مختلفی که میزبان نیروهای آمریکایی هستند، برای مقابله با هرگونه حمله پس از این اتفاقات به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی افزود: پایگاه‌های التاجی، فرودگاه، الحبانیه و عین الاسد، کاخ‌های ریاست جمهوری در موصل، پایگاه البرجسیه در بصره، پایگاه بلد در صلاح‌الدین و الرستمیه در جنوب بغداد به حالت آماده‌باش درآمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار