بسیج امکانات دستگاه‌های دولتی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ‌مجلس

یزد(پانا)- دبیر ستاد انتخابات استان یزد خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات دستگاه‌های دولتی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بسیج می‌شود.

کد مطلب: ۹۹۱۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بسیج امکانات دستگاه‌های دولتی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ‌مجلس

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی شاه حسینی" سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد و دبیر ستاد انتخابات استان در نشست ویدئو کنفرانس با کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان، گفت: امکانات و تجهیزات دستگاه‌های دولتی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ‌یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بسیج می‌شود.

شاه حسینی با اشاره به ماده ۱۱ قانون انتخابات، ادامه داد: ‌همه وزارتخانه ها، سازمان‌ها، ادارات و نهادهای قانونی، موسسات دولتی وابسته به دولت، شهرداری ها و موسسات عمومی موظف هستند حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران ‌و کارکنان امکانات خود را تا پایان انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.

وی افزود: بدیهی است مدت همکاری کارکنان مذکور جزو ایام ماموریت نامبردگان محسوب خواهد شد.

سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد انتخابات استان در برآورد امکانات مورد نیاز برای اجرای انتخابات در شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: با تعریف چک‌لیست، زیرساخت های مورد نیاز شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات احصا و اولویت‌بندی می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برای استان یزد ۷۵۵ شعبه اخذ رای منظور و همچنین ۷ شعبه اخذ رای نیز برای اقلیت های مذهبی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شعار و رویکرد ما در این دوره از انتخابات مجلس، سلامت و امنیت انتخابات همراه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

شاه حسینی در پایان سخنان خود با بیان ضرورت برگزاری انتخابات پرشور بر اصل بی‌طرفی مجریان انتخاباتی تاکید و خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید با اتخاذ تدابیر لازم ضمن رعایت نهایت بی‌طرفی و عدم طرفداری از یک کاندیدای خاص، بستر مناسب را برای حضور گسترده مردم مهیا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار