/معرفی معلمان نمونه کشوری سال ۹۲/

کسب نزدیک به 20 رتبه برتر کشوری و استانی توسط معلم نمونه آذربایجان شرقی

خبرگزاری پانا: هوشنگ اشرفیان مهرآباد، دبیر زبان و ادبیات فارسی دبیرستان نمونه دولتی ملاصدرا در شهرستان عجب شیر در استان آذربایجان شرقی یکی از معلمان نمونه امسال به شمار می رود.

کد مطلب: ۹۹۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا،هر ساله همزمان با گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری، معلمان نمونه کشوری معرفی شده و از آن ها تقدیر به عمل می آید. امسال نیز 68 نمونه معلم کشوری از سراسر استان ها معرفی شدند.


هوشنگ اشرفیان مهرآباد، دبیر زبان و ادبیات فارسی دبیرستان نمونه دولتی ملاصدرا در شهرستان عجب شیر در استان آذربایجان شرقی یکی از معلمان نمونه امسال به شمار می رود.


وی دارای مدرک فوق دیپلم آموزش ابتدایی، لیسانس زبان و ادبیات فارسی و کارشناسی ارشد در همین رشته است. از سوابق اجرایی وی می توان به مدیریت، معاونت، عضویت در انجمن ها و اتحادیه های علمی، گروه های آموزشی اشاره کرد. وی همچنین از سال 83 تاکنون عضو تخصصی کمیته پژوهشی شهرستان عجب شیر است.


اشرفیان تدریس خود را از مناطق محروم روستایی شهرستان مراغه آغاز کرد و در تمام این سال ها در سایر مناطق محروم حضور داشت و از سال 86 تاکنون نیز به عنوان مدرس فارسی عمومی در دانشگاه پیام نور واحد عجب شیر مشغول به تدریس است.


همکاری با کانون قرآن شهرستان عجب شیر به عنوان مدرس قرآن و مدرس دوره کارآموزی آئین نگارش و مکاتبات اداری برای کارکنان آموزش و پرورش شهرستان نیز از دیگر فعالیت های او به شمار می روند.


وی همواره در همایش های منطقه ای، استانی و کشوری نقش فعالی داشته است و مقالات زیادی از وی به چاپ رسیده است که از آن میان می توان به مقاله " تناقض یا پارادوکس" در مجله شماره 92 رشد آموزش زبان و ادب فارسی و " تاثیر واقعه عاشورا در شعر فارسی" در فصلنامه علمی و آموزشی ساقی معرفت ویژه معلمان زبان و ادبیات فارسی استان آذربایجان شرقی اشاره کرد.


این معلم نمونه از سال 66 تاکنون حائز رتبه های برتر در مسابقات و جشنواره های مختلف شده است که کسب رتبه دوم منطقه ای نهمین جشنواره علمی و فرهنگی بسیج فرهنگیان در سال 91، معلم پژوهنده نمونه در سال 87 و کسب رتبه اول مسابقات استانی تفسیر قرآن در سال 91 از جمله این عناوین کسب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار