بزرگداشت روز«پرستار» در رادیو نمایش

تهران (پانا) - همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، دو نمایش جدید رادیویی از رادیو نمایش پخش می شود.

کد مطلب: ۹۹۱۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت روز«پرستار» در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، پخش این دو نمایش که در قالب سریال رادیویی از روز شنبه در رادیو نمایش آغاز شده است تا پایان روز پرستار در رادیو نمایش ادامه دارد و آن تعداد از شنوندگانی که تا به حال موفق به شنیدن این آثار نشده اند می توانند در روز پرستار شنونده آن از رادیو نمایش باشند.

بر اساس این خبر ، نمایش رادیویی «پرستارشب» که سیمین بنائی آن را نوشته است درباره پرستاری است که به تازگی مادرش را از دست داده است و به خاطر تنها ماندن دختر نوجوانش در خانه با همکاری همسرش تصمیم می گیرد پیش از موعد بازنشسته شود که در این بین اتفاقاتی رخ می دهد.

رضا عمرانی ، شیوا رفیعیان، مهرخ افضلی ، بهناز بستان دوست از جمله بازیگران این نمایش رادیویی هستند و مهرداد مهماندوست کارگردانی آن را برعهده دارد .

«پرستارشب» با گویندگی شهین نجف زاده، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری رضا محتشمی و تهیه کنندگی ژاله محمد علی چهارشنبه ساعت 8:35 از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین به همین مناسبت ، نمایش رادیویی«سرپرستار ارجمند» به نویسندگی روح الله نوری ،کارگردانی مهدی طهماسبی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد،افکتوری محمدرضا قبادی فرو صدابرداری حیدر صفدری وبا هنرمندی ناهید مسلمی ، نوشین حسن زاده ، پریسا مقتدی، علی اصغر دریایی،سهیلا تیلاوی،سید مجتبی طباطبایی،بهناز بستان دوست ، فریبا طاهری و سینا نیکوکار ساعت 11:15 فردا سه شنبه یازدهم دی ماه ،به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

برنامه ها و نمایش های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف صد و هفت و نیم مگاهرتز بشنوید.

علاقه مندان می توانند برای دریافت اخبار و اطلاعات رادیو نمایش به نشانی www.radionamayesh.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار