شورای شهر تهران به تحقیق و تفحص از بدهی‌های شهرداری رأی داد

تهران (پانا) - اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران پیرامون بدهی ۶۹ هزار میلیاردی شهرداری تهران در سال‌های ۹۳ تا ۹۶ رای دادند.

کد مطلب: ۹۹۰۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
شورای شهر تهران به تحقیق و تفحص از بدهی‌های شهرداری رأی داد

در جلسه امروز شورای شهر تهران موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران پیرامون بدهی‌های ۶۹ هزار میلیارد تومانی با ۲۰ رای به تصویب رسید. این تحقیق و تفحص ۴ محور دارد که یکی از محورهای آن بررسی و مقایسه تطبیقی گزارش‌های مدیریت کنونی شهرداری و مدیریت سال‌های ۹۳ تا ۹۶ در موضوع بدهی‌های شهرداری است.

بررسی بدهی‌های شهرداری تهران و مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به اشخاص حقیقی، حقوقی، بانک‌های داخلی و خارجی و پیمانکاران شامل صورت وضع‌های بررسی شده و اسناد در راه، بیمه، مالیات، احکام قضایی، املاک واقع شده در طرح‌های عمرانی اجرا شده و نیمه تمام و سایر بدهی‌ها تا شهریور ۹۶ از دیگر موضوعاتی است که در این تحقیق و تفحص به آن پرداخته خواهد شد.

بررسی میزان انطباق بدهی‌ها با مصوبات و مجوزهای صادره از طرف شورا در برنامه دوم و بودجه سنواتی در دریافت وام و انجام هزینه و تعیین موارد احتمالی تخلفات از مصوبات محور دیگر تحقیق و تفحص شورا از شهرداری است. بررسی مطابقت شهرداری تهران از اشخاص حقیقی و حقوقی و دستگاه‌های دولتی و میزان طلب‌ها از محل تبصره قانونی نیز در این تحقیق و تفحص مورد تاکید قرار گرفته است.

اعضای شورای شهر تهران با ۲۰ رای به این موضوع رای مثبت دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار