تجلیل از مدال آوران مسابقات ورزشی آموزشگاه امام علی(ع) ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) - مدیر آموزشگاه امام علی(ع) در آیین تجلیل از مدال آوران مسابقات ورزشی آموزشگاهی دانش آموزان ورزشکار را، سفیران سلامت و نشاط در مدرسه و جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدال آوران مسابقات ورزشی آموزشگاه امام علی(ع) ناحیه دو شهر ری

داوود‌ سعیدی‌ مدیر آموزشگاه‌ امام علی(ع) در آیین تجلیل از مدال‌آوران مسابقات ورزشی آموزشگاهی در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ با اشاره به گسترش موج شادی و نشاط در پی انتشار هرباره خبرهای درخشش و افتخارآفرینی ورزشکاران در میادین ورزشی، نشاط آفرینی را از نقش‌های ویژه ورزشکاران در جامعه برشمرد.

او در ادامه الگوگیری آحاد جامعه از ورزشکاران را از دیگر ویژگی‌های این قشر دانست و دانش‌آموزان ورزشکار را سفیران سلامت و نشاط در مدرسه و جامعه عنوان کرد.سعیدی همچنین پیروزی در عرصه رقابت‌های ورزشی را با رعایت قانون و اخلاق با ارزش دانست و دانش‌آموزان ورزشکار را به اخلاق مداری و روحیه پهلوانی توصیه نمود.

مدیرآموزشگاه‌امام علی(ع) با تبریک به خانواده‌های دانش‌آموزان مدال‌آور، از مجموعه تلاش‌ها و فعالیت‌های دانش‌آموزان ورزشکار قدردانی کرد.

در ادامه‌این‌آیین؛ فیض‌اله‌خوش‌کیش‌ معاون‌ پرورشی‌ آموزشگاه، شناسایی استعدادهای ورزشی در مدرسه را با اهمیت دانست وگفت: باید ورزش را در اولویت برنامه‌های آموزشگاه قرار دهیم تا بتوانیم دانش‌آموزان سالم و پرنشاط را تحویل جامعه دهیم.

/خبرنگار:حناعباسی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار