رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران:

مسئولین تا زمانی که گوش به فرمان رهبری و در خدمت مردم باشند هیچ خطری ازسوی دشمنان کشور و نظام ما را تهدید نمی‌کند

اسلامشهر (پانا) - مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر و با حضور رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران ،امام جمعه،فرماندار،فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران،مسئولین ارگانها و نهادها،اقشار مختلف مردم و اصحاب رسانه در سالن اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر برگزار شد

کد مطلب: ۹۹۰۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین تا زمانی که گوش به فرمان رهبری و در خدمت مردم باشند هیچ خطری ازسوی دشمنان کشور و نظام ما را تهدید نمی‌کند

دراین مراسم حجت ‌الاسلام روح‌الله نوری زاده رئیس مرکزرسیدگی به امورمساجداستان تهران در سخنانی بابیان حدیثی ازرسول اکرم(ص) اظهارکرد:رسول خدا(ص) بیان می فرمودند، من بر سه چیز از امتم بعد از مرگ ترس دارم که آنها،گمراهی بعد از شناخت و معرفت، فتنه‌های گمراه کننده و در نهایت شهوت است و اینها موانع رسیدن امت من به سعادت و خوشبختی هستند .

او در ادامه با اشاره به این که کلمه فتنه و مشتقات آن بار شصت مرتبه در قرآن کریم آمده ، تأکید کرد: فتنه‌ها ضرورت ابتلاعات و امتحانات الهی هستند و حضرت علی(ع) هم از حقیقت وحشتناک فتنه به خدا پناه می‌برد .

حجت ‌الاسلام نوری زاده، انقلاب اسلامی را یک هدیه و لطف الهی برای مردم جامعه ایران دانست و این انقلاب اسلامی را منتهی الآمال همه انبیاء و اولیای الهی برشمردو افزود:تشکیل حکومت دینی همواره انواع فتنه‌ها، توطئه‌ها و کارشکنی‌ها درگیر بوده تا جایی که حتی به پیامبر اسلام(ص) اجازه تشکیل حکومت اسلامی را نمی‌دادند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران خاطر نشان کرد: در طول ۲۵۰ سال که از عمر معصومین و ائمه اطهار(ع) میگذرد،دشمنان اسلام با انواع و اقسام فتنه‌ها اجازه ندادند حکومت اسلامی شکل گیرد و در این میان به برکت قیام عاشورا و خون امام حسین(ع)در صحنه کربلا اسلام مردم از خواب غفلت بیدار شدند.

حجت الاسلام نوری زاده بیان کرد:همین فتنه‌ها بود که حضرت علی (ع) را بیست و پنج سال خانه نشین کرد و جنگهای زیادی را برایشان تحمیل کردند و سرانجام این امام همام را نیزبر اثر شدت عدالت در محراب به شهادت رساندند.

او گفت:یکی از اموری که فتنه درجامعه ایجاد می‌کند این است که قدرت تشخیص حق از باطل را ازانسان سلب میکند که دشمنان اسلام از ابتدا چنان در بین مردم تبلیغ و تلقین کرده بودند که دین از سیاست جداست و اجازه تثبیت و تشکیل حکومت اسلامی را نمی‌دادند.

حجت ‌الاسلام نوری زاده تأکید کرد: در سال پنجاه و هفت دو مؤلفه امام و ملت در کنار هم قرار گرفتند وبا روشنگری ورهبری امام خمینی(ره)، نظام جمهوری اسلامی ایران که انتهای آمال انبیاء و اولیای الهی بود در ایران شکل گرفت.

او در بخش دیگری ازسخنان خود به بیان شهید مطهری در رابطه با امام راحل اشاره نمود که شهیدمطهری دوازده سال شاگرد امام خمینی(ره) بود و وقتی از پاریس برگشت ،از شهید راجع امام راحل پرسیدند وگفت: من تاکنون اینگونه امام راحل را اینگونه جذاب نشناخته بودم .

او یادآوری کرد: امام خمینی(ره) به هدف، راه و مردمی که انتخاب کرده بود کاملاً ایمان داشت و همه دشمنان ایران اسلامی و حامیان رژیم پهلوی تصور نمی‌کردند که یک روحانی بتواند با سلاح ایمان و اتکابه مردم، انقلاب را رقم زده و به پیروزی برساند.

حجت ‌الاسلام نوری زاده برخی ازفتنه‌ها وتوطئه‌های دشمنان ایران اسلامی قبل از انقلاب اسلامی تا دوران کنونی را مواردی از جمله،کودتای بیست و هشتم مرداد چهل ودو، تحمیل قانون ننگین کاپیتولاسیون درقبل از پیروزی انقلاب اسلامی برشمردو سپس تحریم اقتصادی از سال 59،بلوکه کردن اموال جمهوری اسلامی، جنگ تحمیلی با حضور مستقیم و غیر مستقیم هشتاد کشور و به شهادت رساندن دویست و چهارده هزار نفر از بهترین نیروهای ایران اسلامی دانست.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران خاطرنشان کرد: بزرگترین فلسفه دین اسلام و قیام امام حسین(ع) این است که زیر بارحرف زور نمی‌رویم و بدانیم آمریکای جنایتکار از قبل ازانقلاب اسلامی هیچ تغییری نکرده است و گرگ همان گرگ است .

او افزود:فتنه هشتاد و هشت یک زنگ بیدارباش برای کشور بود که مسئولین تا زمانی که گوش به فرمان رهبری و درخدمت مردم باشند هیچ خطری از سوی دشمنان کشور و نظام ما را تهدید نمی‌کند .

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار